bluekite98 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 når fikk dem Assault i sverige? jeg fikk den I tyskland. har amerikansk versjon også, stor forskjell i smak :o Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 når fikk dem Assault i sverige? jeg fikk den I tyskland. har amerikansk versjon også, stor forskjell i smak :o Hvem har sagt noe om det? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå er endelig videoen her! Se den og spre den! Niccccce. Bra jobba! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Takk for omtalen Carlgutt når fikk dem Assault i sverige? jeg fikk den I tyskland. har amerikansk versjon også, stor forskjell i smak :o Monster Assault kom sånn smått til Sverige i slutten av Mai. Nå finnes den de fleste steder. Svensk og Tysk Assault er helt like, men de er langt unna Amerikanske som du nevner, jeg personlig synes den amerikanske er veldig mye bedre Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Takk for omtalen Carlgutt Monster Assault kom sånn smått til Sverige i slutten av Mai. Nå finnes den de fleste steder. Svensk og Tysk Assault er helt like, men de er langt unna Amerikanske som du nevner, jeg personlig synes den amerikanske er veldig mye bedre Oja, bare meg som ikke er oppdatert der i Sverige Da for jeg ta med noen sånne back da når jeg drar dit. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 når fikk dem Assault i sverige? jeg fikk den I tyskland. har amerikansk versjon også, stor forskjell i smak :o Fikk værtfall kjøpt den på grensa nå for 1 uke siden Hvem har sagt noe om det? Jeg la ut et bilde av energidrikker jeg kjøpte i sverige for en uke siden, hvor Monster Assult er med på bilde Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fikk værtfall kjøpt den på grensa nå for 1 uke siden Jeg la ut et bilde av energidrikker jeg kjøpte i sverige for en uke siden, hvor Monster Assult er med på bilde Ahh, ja stenner Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Da er endelig alle Energy drinks jeg fikk på min Interrailtur på plass på mitt rom Det ble 84 nye fra Tyskland, 37 fra Sveits, 1 fra Liechenstein, 18 fra Østerrike, 41 fra Tsjekkia og 3 fra Danmark, 1 totalt. I tillegg fikk jeg 2 Polske av en kamerat som var nye. Totalt 184 nye forskjellige. Dette gjør at jeg er oppe i 1144 forskjellige Alle er bilde av her sortert etter land: Endret 25. juli 2013 av crazylazyboy 2 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 WOW, for en sammling. Digger hvordan du har satt det opp på rommet med de boksene. Du har skiftet tapet når du har 2000 bokser på den veggen! : ) D02 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 WOW, for en sammling. Digger hvordan du har satt det opp på rommet med de boksene. Du har skiftet tapet når du har 2000 bokser på den veggen! : ) D02 Takk skal du ha 2000 på veggen tror jeg blir vansklig altså, der er ikke 1000 på veggen enda fordi flaskene desverre må ligge i kottet pga plassmangel, veggene er nesten allerede fulle Gleder meg til en dag å få et eget rom i mitt eget hus hvor jeg kan boltre meg mer og ikke må tenke på at man også skal bo der Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 [...] One like to you, nais samling. Skal dæven begynne samle jeg og. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hehe, jeg prøvde, men når en hylle var full hadde jeg ikke mer plass. lol. Var vel borti nesten 20 bokser bare fra Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvordan gjør du det med støv? Var 9mm'eren som fikk min oppmerksomhet Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 wow. var det der Rehab Green Tea 500ml? og noen som vet hvorfor norge har så få energidrikktyper :/ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvordan gjør du det med støv? Var 9mm'eren som fikk min oppmerksomhet Ingenting, det legger seg der og thats it wow. var det der Rehab Green Tea 500ml? og noen som vet hvorfor norge har så få energidrikktyper :/ Det var Monster rehab Green Tea 500ml ja Den kommer sakte men sikekrt til Tyskland, men i Sveits og Liechenstein er den helt vanlig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Da er endelig alle Energy drinks jeg fikk på min Interrailtur på plass på mitt rom Det ble 84 nye fra Tyskland, 37 fra Sveits, 1 fra Liechenstein, 18 fra Østerrike, 41 fra Tsjekkia og 3 fra Danmark, 1 totalt. I tillegg fikk jeg 2 Polske av en kamerat som var nye. Totalt 184 nye forskjellige. Dette gjør at jeg er oppe i 1144 forskjellige Alle er bilde av her sortert etter land: Hvis du ikke klarer å drikke opp alt du kjøper kan jeg gjerne hjelpe Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hvis du ikke klarer å drikke opp alt du kjøper kan jeg gjerne hjelpe Om du hadde kommet hit så skulle du sannelig fått også Jeg har noen ganske heldige venner. Gidder langt nær å drikke alt selv, mye smaker likt og kjedelig og da er det dumt å bare proppe i seg for å ødelegge tenner og helse Drikker egentlig bare de som ser interresanne ut i smak og de deler jeg fort med noen som vil ha i tilegg Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Om du hadde kommet hit så skulle du sannelig fått også Jeg har noen ganske heldige venner. Gidder langt nær å drikke alt selv, mye smaker likt og kjedelig og da er det dumt å bare proppe i seg for å ødelegge tenner og helse Drikker egentlig bare de som ser interresanne ut i smak og de deler jeg fort med noen som vil ha i tilegg Samme her, jeg liker som regel 40% av de jeg kjøper så resten får en av venna mine, for de drikker som regel alt bare det er coffein. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 har blitt noen nye i sommer, selv kjøpt og andre har kjøpt - samlingen min har blitt litt rotete og har mistet litt kontroll ! (skulle hat samme system som deg Crazy!) jeg legger kanskje ut en film av min lille samling i forhold til Crazy etter litt mas fra han Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vetle, du har jo ca. 40% av samlingen til han som har verdensrekorden. Skal ikke se bort i fra at du kan ta ledelsen snart, om du står på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå