Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en av disse? Den er fra Finland, har ikke sett den noen steder i Norge, men 0.5 boksen har jeg sett.

Jeg har 2 av den hvis noen trenger.

IMGEXCO.jpg

7fwMbcr.jpg

yn1pG29.jpg

Haha fikk skikkelig lyst på :D Var det ikke du som slutta å samle fordi det tokk mye plass? Endret av theobvious
Lenke til kommentar
Må uansett drikke ørten før man merker noe. Det er maksgrense på hvor mye koffein en enhet kan inneholde før de blir klassifisert som legemiddel. To halvlitere Red Bull må hvertfall til før jeg føler noe særlig effekt.

Jeg har hatt mang en fyllatur i Miami hvor jeg har endt opp med et tosifret antall vodka-Redbull, kjenner ingenting foruten alkoholrusen.

Lenke til kommentar

Noen som har en av disse? Den er fra Finland, har ikke sett den noen steder i Norge, men 0.5 boksen har jeg sett.

Jeg har 2 av den hvis noen trenger.

har ikke sett denne i norge, men vet at den finnes! jeg er interessert i begge boksene om mulig :)

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

har ikke sett denne i norge, men vet at den finnes! jeg er interessert i begge boksene om mulig :)

(siterte bare for å få oppmerksomheten din xD) Hei skal til kiel på torsdag med båten, lurer på hva slags energy drikker jeg kan se etter der?
Lenke til kommentar

På esso i Norge? :ohmy: Jeg kjøpte den akkurat i Sveits, vet at Finland har hatt den en stund og har vært klar over det lenge men har den serr kommet til Norge?

Ja jeg fant den på en esso her ja :p Btw:

lurer på hva slags energy drikker jeg kan se etter der? (kiel)

Endret av theobvious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...