Klausen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er cult over alt pluss den blåe rockstaren er her også feil og feil det er ikke cult overalt her i området værtfall! og du får i hvert fall ikke en gresk rockstar i Norge disse er ganske forskjellige. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Cult finnes på alle REMA 1000 i mils omkrets her i hvert fall, både 500ml og 250ml Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Den lille er ikke her eller men den store er de fleste steder jeg har vært unntatt sånne *øde steder* Så ikke forskjell på den rockstaren btw XD Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Så ikke forskjell på den rockstaren btw XD om du bare gidder, så ser du tydelig flere forskjeller. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Noen som har en av disse? Den er fra Finland, har ikke sett den noen steder i Norge, men 0.5 boksen har jeg sett. Jeg har 2 av den hvis noen trenger. Endret 3. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Noen som har en av disse? Den er fra Finland, har ikke sett den noen steder i Norge, men 0.5 boksen har jeg sett. Jeg har 2 av den hvis noen trenger. Haha fikk skikkelig lyst på Var det ikke du som slutta å samle fordi det tokk mye plass? Endret 3. juli 2013 av theobvious Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jo. Kjøpte 2 fordi de ikke hadde 0.5l boks Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jo. Kjøpte 2 fordi de ikke hadde 0.5l boks Ok hva syns du om dem da ? (hater den selv ) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg liker dem, men de starter å bli "kjedelige"... Eller, jeg liker de snart ikke lenger Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Må uansett drikke ørten før man merker noe. Det er maksgrense på hvor mye koffein en enhet kan inneholde før de blir klassifisert som legemiddel. To halvlitere Red Bull må hvertfall til før jeg føler noe særlig effekt. Jeg har hatt mang en fyllatur i Miami hvor jeg har endt opp med et tosifret antall vodka-Redbull, kjenner ingenting foruten alkoholrusen. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Noen som har en av disse? Den er fra Finland, har ikke sett den noen steder i Norge, men 0.5 boksen har jeg sett. Jeg har 2 av den hvis noen trenger. har ikke sett denne i norge, men vet at den finnes! jeg er interessert i begge boksene om mulig Endret 6. juli 2013 av Kentklausen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Var i Sverige igjen i går, på en godtebutikk jeg aldri hadde vært på før... Sugar World tror jeg. Fant sikkert 20 forskjellige jeg ikke hadde Endret 6. juli 2013 av TMB Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 har ikke sett denne i norge, men vet at den finnes! jeg er interessert i begge boksene om mulig Send en PM så finner vi ut av noe Det er tomme bokser hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Fant denne her på esso-en idag: http://www.google.no/imgres?um=1&safe=off&rlz=1C1MSIM_enNO541NO542&hl=no&biw=1920&bih=913&tbm=isch&tbnid=GLIibCILczlq7M:&imgrefurl=http://www.powerforce.ch/epages/PowerForce.sf/de_CH/%3FObjectPath%3D/Shops/PowerForce/Products/MC1016&docid=yyeq8KbJYWmndM&imgurl=http://www.powerforce.ch/WebRoot/Store/Shops/PowerForce/5057/0E32/3EBE/6B80/3F9D/AC1E/3271/7CBB/MC_JE_Orange_Cola_250ml_white.jpg&w=299&h=448&ei=ycTZUbbfNsPk4QT59YC4AQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:2,s:0,i:82&iact=rc&page=1&tbnh=185&tbnw=125&start=0&ndsp=37&tx=80&ty=129 Sett den før? smakte ikke noe godt btw Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 har ikke sett denne i norge, men vet at den finnes! jeg er interessert i begge boksene om mulig (siterte bare for å få oppmerksomheten din xD) Hei skal til kiel på torsdag med båten, lurer på hva slags energy drikker jeg kan se etter der? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 har ikke sett denne i norge, men vet at den finnes! jeg er interessert i begge boksene om mulig Måtte desverre pante de, fikk ikke PM fra deg angående boksene før jeg skulle til andre siden av landet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 om du bare gidder, så ser du tydelig flere forskjeller. De vil fortsatt ikke regnes som forskjellige i en ordentlig samling synes jeg. De skal være tydelig forskjellige, skal ikke ta 10timer å kikke igjennom samlinga for å se at alle er forskjellige Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fant denne her på esso-en idag: http://www.google.no...37&tx=80&ty=129 Sett den før? smakte ikke noe godt btw På esso i Norge? Jeg kjøpte den akkurat i Sveits, vet at Finland har hatt den en stund og har vært klar over det lenge men har den serr kommet til Norge? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) På esso i Norge? Jeg kjøpte den akkurat i Sveits, vet at Finland har hatt den en stund og har vært klar over det lenge men har den serr kommet til Norge? Ja jeg fant den på en esso her ja Btw: lurer på hva slags energy drikker jeg kan se etter der? (kiel) Endret 9. juli 2013 av theobvious Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja jeg fant den på en esso her ja Btw: Heftig, hvorfor gadd jeg å drasse den hjem fra Sveits da? haha. Skal legge opp et bilde etterpå av alt jeg drassa med hjem Ble sjokkert selv, det var pakka ned litt og litt og så ikke for meg sånne mengder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå