Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Nei, men jeg kan sikkert ta en gang... Det var en del Rockstar energy bokser. Noen har jeg sett i Norge og noen har jeg aldri sett... Det var også noen andre som jeg ikke husker navnet på... Boksene ligger på loftet så det er stress å ta de ned nå, men når jeg skal opp å legge nye bokser der så kan jeg sikkert prøve å ta ett bilde.

Har noen rockstar fra USA :) men selv om de kanskje er like som her i Norge så er det jo forskjellige størrelser (473 ml og 500 ml) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også samlet siden rundt 6 måneder siden, men da jeg begynte tenkte jeg bare at jeg samlet på alle jeg fikk tak i. Så ble fristet til og begynne med de spesse selv, bare lurte på om dere syntes det er best med små bokser eller store? vist dere kan velge, hvem beholder dere liksom? begge?

Lenke til kommentar

Jeg har også samlet siden rundt 6 måneder siden, men da jeg begynte tenkte jeg bare at jeg samlet på alle jeg fikk tak i. Så ble fristet til og begynne med de spesse selv, bare lurte på om dere syntes det er best med små bokser eller store? vist dere kan velge, hvem beholder dere liksom? begge?

Jeg hadde valgt små 250ml bokser :) De tar mindre plass, det finnes flest i den størrelsen, de er gjennomsnittlig billigere og ser bedre ut :)

Lenke til kommentar

Da har det kommet en Burn Blue refresh som sier at de vil komme en ny boks om ikke lenge!

post-180894-0-69988500-1369081338_thumb.jpg

denne boksen her vil også være en "ny boks" og jeg har alt for VELDIG mange forespørsler om denne fra utlandet

Liker den hvite boksen mye bedre enn den svart, men det hakke noe og si vist dem beholder den utrolige smaken.
Lenke til kommentar

Idag fikk jeg et brev om å hente en pakke på postkontoret, jeg viste ikke hva det var, fra hvem, ingenting. jeg kjører opp på posten og henter ut pakken som veide endel, jeg skjønte med en gang at det var energidrikker!

post-180894-0-38173200-1369945306_thumb.jpg

og helt riktig! de var 14 fulle energidrikker. jeg fant ut at disse var fra en jeg møtte for mange årsiden i Danmark :) Tusen takk Torstein! :D

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg et brev om å hente en pakke på postkontoret, jeg viste ikke hva det var, fra hvem, ingenting. jeg kjører opp på posten og henter ut pakken som veide endel, jeg skjønte med en gang at det var energidrikker!

post-180894-0-38173200-1369945306_thumb.jpg

og helt riktig! de var 14 fulle energidrikker. jeg fant ut at disse var fra en jeg møtte for mange årsiden i Danmark :) Tusen takk Torstein! :D

Hva smakte den "is monsteren" ? og Hva syntes du om den?
Lenke til kommentar

Hva smakte den "is monsteren" ? og Hva syntes du om den?

Du tenker på monster absolutely Zero, jeg har faktisk ikke smakt den enda :o selv om jeg har 2 fra før, så gleder meg til og smake ! :D

de fleste til sendingene jeg får er tomme bokser, og får derfor ikke smakt på alle

Lenke til kommentar

Idag ble det et møte med CrazyLazyboy! og da ble det selvfølgelig noen nye energidrikker på meg, ettersom han har vært i danmark, jeg bare elsker de nye energidrikkene og kan nesten ikke vente på å få smake på noen av de.

post-180894-0-47082800-1370810123_thumb.jpg

Tusen takk for de nye boksene og et hyggelig møte! håper ikke det blir lenge til nestegang :)

Lenke til kommentar

Hva er de liksom vanligste boksene man kan få tak i i spania?

Kjenner en som kanskje skal til i august og vil bare vite hva jeg kan vente på :p

post-180894-0-79431400-1370812223_thumb.jpg

de fleste her er fra Spania, jeg har et par "energy venner" derfra som jeg prøver å få kontakt med nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...