Klausen Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Nei, men jeg kan sikkert ta en gang... Det var en del Rockstar energy bokser. Noen har jeg sett i Norge og noen har jeg aldri sett... Det var også noen andre som jeg ikke husker navnet på... Boksene ligger på loftet så det er stress å ta de ned nå, men når jeg skal opp å legge nye bokser der så kan jeg sikkert prøve å ta ett bilde. Har noen rockstar fra USA men selv om de kanskje er like som her i Norge så er det jo forskjellige størrelser (473 ml og 500 ml) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Her er 49 av mine rockstar, har 2 til Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Får legge ut bilde av mine Rockstar jeg også da Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Da har det kommet nytt design på Burn Original 485ml! Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg har også samlet siden rundt 6 måneder siden, men da jeg begynte tenkte jeg bare at jeg samlet på alle jeg fikk tak i. Så ble fristet til og begynne med de spesse selv, bare lurte på om dere syntes det er best med små bokser eller store? vist dere kan velge, hvem beholder dere liksom? begge? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg har også samlet siden rundt 6 måneder siden, men da jeg begynte tenkte jeg bare at jeg samlet på alle jeg fikk tak i. Så ble fristet til og begynne med de spesse selv, bare lurte på om dere syntes det er best med små bokser eller store? vist dere kan velge, hvem beholder dere liksom? begge? Jeg hadde valgt små 250ml bokser De tar mindre plass, det finnes flest i den størrelsen, de er gjennomsnittlig billigere og ser bedre ut Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Da har det kommet en Burn Blue refresh som sier at de vil komme en ny boks om ikke lenge! denne boksen her vil også være en "ny boks" og jeg har alt for VELDIG mange forespørsler om denne fra utlandet Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Da har det kommet en Burn Blue refresh som sier at de vil komme en ny boks om ikke lenge! denne boksen her vil også være en "ny boks" og jeg har alt for VELDIG mange forespørsler om denne fra utlandet Liker den hvite boksen mye bedre enn den svart, men det hakke noe og si vist dem beholder den utrolige smaken. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ny pakke fra Ungaren! "Real Madrid Energy drink må være favoritten av disse" Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Idag fikk jeg et brev om å hente en pakke på postkontoret, jeg viste ikke hva det var, fra hvem, ingenting. jeg kjører opp på posten og henter ut pakken som veide endel, jeg skjønte med en gang at det var energidrikker! og helt riktig! de var 14 fulle energidrikker. jeg fant ut at disse var fra en jeg møtte for mange årsiden i Danmark Tusen takk Torstein! Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Idag fikk jeg et brev om å hente en pakke på postkontoret, jeg viste ikke hva det var, fra hvem, ingenting. jeg kjører opp på posten og henter ut pakken som veide endel, jeg skjønte med en gang at det var energidrikker! og helt riktig! de var 14 fulle energidrikker. jeg fant ut at disse var fra en jeg møtte for mange årsiden i Danmark Tusen takk Torstein! Hva smakte den "is monsteren" ? og Hva syntes du om den? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva smakte den "is monsteren" ? og Hva syntes du om den? Du tenker på monster absolutely Zero, jeg har faktisk ikke smakt den enda :o selv om jeg har 2 fra før, så gleder meg til og smake ! de fleste til sendingene jeg får er tomme bokser, og får derfor ikke smakt på alle Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har smakt på absolutely zero Men skal ikke røpe noe av smaken for deg Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har smakt på absolutely zero Men skal ikke røpe noe av smaken for deg Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nyeste for meg Alle unntatt bulldog (fra Oslo) er fra Danmark Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Idag ble det et møte med CrazyLazyboy! og da ble det selvfølgelig noen nye energidrikker på meg, ettersom han har vært i danmark, jeg bare elsker de nye energidrikkene og kan nesten ikke vente på å få smake på noen av de. Tusen takk for de nye boksene og et hyggelig møte! håper ikke det blir lenge til nestegang Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva er de liksom vanligste boksene man kan få tak i i spania? Kjenner en som kanskje skal til i august og vil bare vite hva jeg kan vente på Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva er de liksom vanligste boksene man kan få tak i i spania? Kjenner en som kanskje skal til i august og vil bare vite hva jeg kan vente på de fleste her er fra Spania, jeg har et par "energy venner" derfra som jeg prøver å få kontakt med nå Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva er det i Canada vist du vet noe om det der nede ? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 håper dere ikke blir skuffa nå gutter men alle energidrikker smaker nøyaktig det samme. og nå som katta er ute av sekken er det ikke noe mer å diskutere her. god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå