Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei pls hjelp meg a

:green: Vi som samler stort har forstått at boksene skal være tomme, etter noen år etser væska seg igjennom den tynne aluminiumen og det begynner å lekke. I tillegg så hadde det vært vektproblemer, hadde min samling vært full ville den veid 352kilo, noe som hadde krevd hyller av et sterkt materiale. Man sparer 400-1000kr pr bytte med samlere i utlandet pga, laver frakt og fortolling.

Jeg ser dog grunnen til at folk vil samle på fulle :) Det er mye mer "style" med det, og man slipper å drikke alt det tullet :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye penger har du brukt på samlingen crazylazyboy?

Vet ikke nøyaktig. Men jeg regnet på det for en stund siden og fant ut en gjennomsnittpris på 11kr pr boks. Regner med det holder seg ca der, så da er det: 11kr*943=10300 +-

Så kommer det ca 2000kr i frakt for bytter til utlandet, 200kr i hyller, så totalt 12-13000kr

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig og fikk til sendt dette fantastiske produktet av trollfjord energy drink!

post-180894-0-28478700-1367869785_thumb.jpg

Jeg vet ikke hvordan jeg kan beskrive smaken, men den er vært fall helt fantastisk! tusen takk for boksen Trollfjord!

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpte du den ikke bare på Rema? :p

hadde jeg fått kjøpt den her så hadde jeg jo fint klart å betale 17 kr for den boksen. syntes det var drøyt å betale 550,- for et brett med energidrikke du ikke viste hvordan smakte, men nå som jeg har smakt den, kommer det nok snart bestilling på et brett :)

Lenke til kommentar

nei pls hjelp meg a

Man drikker de...

Har forresten nå ca 70 bokser på loftet. Kjøpte mange forskjellig når jeg var i USA og tok med noen bokser hjem også har jeg funnet en hel del i veikanter, men jeg har også de som er mest vanlig i butikker som f eks burn, battery o.l... Samlingen går tregt, men sånn er det kan du si :p

Lenke til kommentar

Har forresten nå ca 70 bokser på loftet. Kjøpte mange forskjellig når jeg var i USA og tok med noen bokser hjem også har jeg funnet en hel del i veikanter, men jeg har også de som er mest vanlig i butikker som f eks burn, battery o.l... Samlingen går tregt, men sånn er det kan du si :p

Har du et bilde av de du tok med deg fra USA ? :)

Lenke til kommentar

Nei, men jeg kan sikkert ta en gang... Det var en del Rockstar energy bokser. Noen har jeg sett i Norge og noen har jeg aldri sett... Det var også noen andre som jeg ikke husker navnet på... Boksene ligger på loftet så det er stress å ta de ned nå, men når jeg skal opp å legge nye bokser der så kan jeg sikkert prøve å ta ett bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...