OHJohansen Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Men billig er det ikke. Nå kan du kjøpe og leie film med iTunes Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Har ikke dette vert mulig tidligere altså? Og her har jeg gått og vert irritert på Microsoft for at de har ett så begrenset antall filmer tilgjengelig her til lands. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Frem til prisene blir akseptable (169kr for å kjøpe en film i digital form er ikke akseptabelt, spør du meg), vil folk ty til ulovlige metoder. Dette bør filmprodusentene snart innse. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Enig i at 169kr er for mye. For den prisen så kan man jo kjøpe en Bluray. Man bør kunne kjøpe en DRM-fri Bluray Remux for 100kr. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg finner ikke noe "power search" :/ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Det måtte vært så billig at det ikke hadde vært lønnsomt for at jeg skulle giddi å leie en digital film, men ser på dette som svært positivt uansett, da det antageligvis betyr at flere slike tjenester blir lansert her i landet snart. Vil gjerne ha noe som er likt Netflix. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Lovefilm jobber med å utvikle ett streamingtilbud, her til lands får vi en gratis film i måneden, i UK tror jeg de har kommet lenger siden de har apps i forskjellige TV'er, og snart også mobilenheter. Ellers er vel Netflix på veg til Europa også. Amazon ryktes jo å kjøpe opp Netflix også. Men personlig vil jeg ha BR-kvalitet, og da må jeg ha filmene lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg