Jakke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei! Er kommet til år 18 på et brett jeg har laget selv, bare for å bygge. Nå begynner jeg å få lite popularity på de eldste banene, som er merkelig. De har fortsatt 7-9 i excitement rating, men folk sier "I am not going to pay that much to ride on XXXX". Noen som vet om dette er en bug, eller en feature som skal være der? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du får senke prisene da... Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er sånn det skal være, ja. Senk prisene eller lag nye. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Aldri vært borti at dem reagerer sånn på at banene er gamle. ALT har ligget på 2 dollar siden start, og plutselig begynner de, nå på 5 baner. Problemet er jo at banene MÅ rives, men de har jo excitement-rating som overstiger de nyere banene mine, ikke noe logikk i det. ThunderCoaster er like populær i år som for 8 år siden, selvom SpeedMonster er kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå