AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 For cirka 1 uke siden så merket jeg en slags klump i brystet. Det er for det meste når jeg ligger i senga og snur på meg som jeg merker det. Det gjør litt vondt og er ubehagelig, men ikke noe akutt. Men det er som sagt en klump der. Sånn cirka midt i brystet. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det på beste måte, men jeg beskriver det som en klump. Som kansje beveger seg litt. Eller noe. Hva kan det være, noe å være urolig for? Jeg er en kar på 19 år. Postet av anonym: ee0c0658b6d262d450d539cf0b0d81b8 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 I slike tilfeller så ville jeg heller ha tatt meg en tur til legen, enn å stole på svar her på et åpent forum. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 I slike tilfeller så ville jeg heller ha tatt meg en tur til legen, enn å stole på svar her på et åpent forum. Skal til legen om et par uker, så jeg kan jo alltids nevne det da. ts Postet av anonym: 1834ef9aa8a1d19b6d345041f31a0f26 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå