Shushi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) men jeg har overklokket den gjennom AMD vision control centre. egentlig. Jeg prøvde å overklokke den ytterligere via rivatuner og da kom alt dette rotet. Har lagt til et bilde for å illustrere situasjonen. Har ikke furmark eller spill installert. Endret 28. september 2011 av Shushi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvor er bildet? Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) oi, uploadet det no! Endret 28. september 2011 av Shushi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du mener frekvensene som står på "gjeldende verdier"? Isåfall, det er verdiene grafikkortet kjører på når det ikke trenger å dra noe spesielt tung grafikk, som et spill. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Det er jo ikke riktig? Memory og GPU clocks er jo et mål på bandwidth. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det klokkes ned når det ikke er i bruk, så og si. På den måten slipper du masse unødvendig støy fra vifte, strømbruk og vil tro at komponentene på skjermkortet også holder lengre. Testa det her bare for å være sikker, lave verdier når jeg var i selve Windows, hvor kortet ikke trenger å jobbe noe særlig, og gikk opp så fort jeg startet opp et spill. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Åja, OK. Trodde det var maks-klokken som stod der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå