Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjempebra! Takk for inspirasjon til og ta fram kamera Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Veldig mye bra her, best in show både i klassen for katter og klassen for høstløv:-) I parklassen er du uten kokurranse så vidt jeg kan se. Det siste høstløvet her har fantastiske farger og lys. Endret 25. oktober 2011 av twoeyes Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 25. oktober: Spindelvev Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Veldig stilig dette, lyser opp spindelvevet flott! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 27. oktober: Hakkespett Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 "Ghost train" framstår som det beste her, "Spindelvev" på en god 2. plass. Liker virkelig bevegelsen i "Ghost train" - det er noe film noir over det hele. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flotte kontraster og godt komponert det høst-bladet... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Bra de to siste her også. Fin og skarp hakkespett. Flott gjennomført fest! Endret 1. november 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 De tre siste er veldig bra, men det aller beste under festen din er det første synes jeg. Du klarer å gjøre et kattebilde spennende for flere enn bare eieren, det er gull!! Ghost-train er også en fulltreffer! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 11. oktober: Dette så litt anonymt ut i thumbnail, men når jeg åpnet det ble det jo en riktig så fin lysfontene. 12. oktober: Liker natur, og dermed bilder fra den. Enkelt og fint. 15. oktober: Du fornekter deg ikke nei. Utsøkt komp. her også. 16. oktober: Fint situasjonbilde med rustikk, kornete snert. 17. oktober: Bevegelsesuskarphet lagt inn med vilje er jo ikke ukjent. Men dette likte jeg veldig godt, mange linjer innover både langs bakken og i luften og med spøkelset flott plassert på vei ut av (eller inn i?) ruta. 24. oktober: Stort enklere kan det vel ikke gjøres? Men ikke desto mindre estetisk og flott. Strukturen i bladet kommer fint frem, og den diffuse bakgrunnen (himmelen?) står svært godt til gulfargen. 25. oktober: Flott spindelvevbilde i "flomlys". 27. oktober: Godt gjort å komme så nær inn på flaggspetten (som vanligvis er temmelig sky), selv om du sikkert har croppet deg inn noe. Den er i hvert fall i sitt rette element, med høstfarger på alle kanter. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Det første bildet (Kattene) og "Ghost Train" de mest populære ser jeg, og jeg er ganske godt fornøyd med dem selv også ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå