kaaasen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Heisann! Jeg har skaffet meg Morrowind med de to utvidelsespakkene 'Tribunal' og 'Bloodmoon', men jeg har ikke giddet å patche det ennå (er vanligvis ute å patcher med en gang patchene er ute, men ikke med Morrowind.) Uansett; jeg lurer på hvilke patcher jeg skal legge inn. Det er jo tre forskjellige typer pacher på Morrowind-sidene, og jeg aner ikke hvilke jeg skal laste ned. Er det noen som gidder å ta en titt og si hvilke jeg skal downe? Trenger jeg alle tre, eller hvordan ligger det egentlig an(n)? *laster ned alle 3 i mellomtiden, så jeg slipper det etterpå* Så at jeg ikke trengte å laste ned Morrowind patchen, men trenger jeg både Tribunal- og Bloodmoonpatchene? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du trenger ikke morrowind patchen, denne er "innlagt i tribunal. Vil tro det samme gjelder tribunal, (At denne er "innlagt" i bloodmoon) men er ikke 100% sikker på det. Bloodmoon-patchen kan du derimot laste ned. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Okay, takker for svaret :smile: Flott at noen sitter oppe på denne tiden, slik som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå