Kjeven Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 I fjor sommer kjøpte jeg et luftgevær, men det var ikke like morsomt som jeg hadde forventet, og interessen for det døde ganske kjapt. Holdt ikke på med det i mer enn en uke eller noe. Dro så i førstegangstjenesten og våpenet ble stående i et skap. Fant det her om dagen da jeg ryddet, og da vi skal flytte snart, vil jeg prøve å selge det og få litt penger for det. Det er snakk om en Gamo Deltafox, et påmonterbart scope av uviss type (det står Gamo 4x20TV WA på det, hvis det sier noe), en boks ammo med 147 kuler (det står "250" på boksen, men tror ikke det betyr at det var 250 kuler i boksen når jeg kjøpte den, har ikke skutt så mye) fra Gamo Pro Match Competition, det står cal. 4,5/0,51 g og cal .177/7,87 gr på boksen, en eske med litt under 100 pappblinker, samt en metallting å sette blinkene på. Settet ble kjøpt på G-Sport for 1500 kroner for litt over et år siden, og er som sagt brukt minimalt. Våpenet fungerer perfekt, skjøt nettopp et testskudd og det gikk helt fint, jeg gidder bare ikke drasse rundt på et luftgevær jeg aldri bruker. Her er et bilde av alt utstyret: Ser at det samme settet på G-sport sine hjemmesider i skrivende stund går for 1700 kr, så hvor mye tror dere jeg kan forvente å få for et tilnærmet ubrukt sett bare litt over et år gammelt? PS: Ja, gulvet mitt er skittent. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er redd du må selge dette meget billig, jeg tipper 6-700,- da luftvåpen generelt raser i pris. Du kon kurerer mot feks dette som er på tilbud nå som er et mye råere gevær http://butikk.wasteland.no/crosman-storm-xt-scope-749.html . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå