Helpme96 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) har litt problemer med min ipad 2. den har klikka helt. hadde den med på skolen og de har et nettverk der. det har kommet sånn greie dings om jeg vil fortsette\avbryte\detaljer. får ikke låst den opp eller noe. vil helst ikke miste alle bildene mine og sånt. noen som kan hjelpe meg ? takknemlig for alle tips Endret 28. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg tror du må beskrive problemet ditt litt bedre om noen skal kunne hjelpe deg. Det er ganske umulig å forstå hva som er problemet ditt ut fra det du har skrevet.. Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 ipadn har rett og slett hengt seg opp på en melding man får når man kan velge om man kan gå inn på skolenettverket. nå er jeg hjemme og den har vært sånn hengt opp i ca 10 timer nå . har ikke så mye peiling på sånt så det er litt vanskelig for meg å forklare det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå