Nilsmi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hei. Jeg har en MacBook Pro, og den er full av mange filer og programmer jeg ikke bruker, som sikkert tar en hel masse plass på hardisken. Gidder ikke slette alle en for en. Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen tips til noen programmer jeg kan laste ned, som kan gjøre dette for meg. Kjapt og enkelt?? Endret 28. september 2011 av Nilsmi Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Om du ikke gidder å ta en reinstallasjon kanskje du bør se på http://macpaw.com/pc_cleaner ? Har ikke erfaringer med det tidligere, men noe å sjekke ut. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kan gå god for CleanMyMac, og sammen med OnyX vil det med all sannsynlighet fikse dine problemer. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Til avinstallering av programmer ville jeg anbefale AppCleaner. Raskt og enkelt, og du kan velge å slette både tillegg(extensions), samt Widgets til Dashboard. Velg Applications og sett kryss på de applikasjonene du ikke vil ha. Så trykker du på Search og AppCleaner vil søke etter alle filer som hører til det programmet. Deretter trykker du på Delete og filene blir flyttet til papirkurven. Tøm papirkurven og voilà. Så er programmet samt alle filer som hører til programmet slettet Kan gå god for CleanMyMac, og sammen med OnyX vil det med all sannsynlighet fikse dine problemer. Helt enig der. CleanMyMac og Onyx = Wonderful. Tror jeg har rensa over 60 GB med CleanMyMac på min Mac Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå