Silent Copper Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hei dere,,, jeg har to mesenger inne på pc'n nå,, det en er msn mes..6.0 og det andre er stakars gamle windows mes... hvordan kan jeg fjerne windows mes...?? leste noe i pcpro at man skulle skrive noe i kjør så kom det opp en meny ,, men jeg det ikke igjen,,, hjelp,,, Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Start-->Kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Klikk OK Fatter forresten ikke hvorfor microsoft måtte lage 2 messengere.... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 det kom opp en sånn uninstaling greie er det borte nå?? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 er den uinstallert er den etter all sannsynlighet borte jah. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 grunnen til at de lager 2 messenger program er vel fordi at de ikke skal være dårligere enn de andre i gamet tenker jeg. sånn som linux har jo også et integrert Messenger program, men jeg fatter heller ikke hvorfor Microsoft lager 2 messenger program. jeg bruker bare msn messenger uannsett jeg. jeg synes msn messenger rules ever. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Start-->Kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Klikk OK Fatter forresten ikke hvorfor microsoft måtte lage 2 messengere.... jeg gjorde det, men jeg skulle kanskje ha close't msn 6.0 før jeg gjorde det. Resultatet er at gamle msn er borte, og msn 6.0 kommer seg ikke online... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Start-->Kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Klikk OK Fatter forresten ikke hvorfor microsoft måtte lage 2 messengere.... jeg gjorde det, men jeg skulle kanskje ha close't msn 6.0 før jeg gjorde det. Resultatet er at gamle msn er borte, og msn 6.0 kommer seg ikke online... Skal egentlig ikke ha noe å si. Bare installér msn6.0 på nytt så er nok alt i orden igjen:-) Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ja, regner med det Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Grunnen til 2 er at msn er for fjortiser/hjemmebruk mens messenger er proffversjonen og fullstendig integrert i den nye office pakken som kommer. Fikk den demonstret på Windows 2003 lanseringen. Virket meget lovende. Kunne f.eks se om arbeidgruppen de var på og om, de som hadde redigert filen din var på osv. Alt i word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå