Nohcho Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei, søsteren min fyller 22 i morgen, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi henne))) Kan noen anbefale en gave til ei jente på 22? Mobiltelefon, ekskluderes med en gang, den har jeg gitt 3 ganger på rad:)) Finansierin: Under 5 000:) Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Husk: Ikke alle jenter på 22 er like... Driver hun med en idrett eller en hobby? Selv ville jeg blitt glad for yogamatte, gode løpesko og treningsklær, kanskje en pulsklokke hvis hun driver med sånt? Siden du har så stort budsjett, hva med en iPad? Oh! Eller en espressomaskin! Det har jeg lyst på. Kjøp en som bruker kapsler og gi henne dritmange kapsler med i samme slengen. Hvis hun liker å lage mat/ bake, kan du gi henne en KitchenAid- maskin i en funky farge? Men som sagt. Det avhenger jo av hva hun liker, heh. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Min storesøster fylte nettopp 22, og jeg kjøpte henne ett elektrisk varmeteppe. Kommer på under 500-lappen med porto, og min søster syntes at det var en knallgave. Endret 29. september 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå