Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vi voldtar de uansett.

Selv en shady 1-0 vinst er nok til å kalles en voldtekt i din bok.

Sjekk ut "king" kenny aka torres på 1.25 haha. For en spiller denne Dalglish!

http://www.youtube.com/watch?v=1mHiQNuhWVo

Husker jeg var så jævla breial i hatten på skolen dagen etter denne kampen. Alle gutta ble igjen etter skolen for å spella på løkka og gjett om jeg var sugen på goale på innlegg. Hehe. Husker vi valgte hver vår spiller å være og jeg fikk være Cantona. Husker vi trua bordern til å være Stan Collymore :grin: Om engelsk fotball var elsk på 90tallet a, om!

http://www.youtube.com/watch?v=YlwCUVJAR8A&feature=related

Endret av toppmeis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En av ligaens svakeste dommere, kun slått av Atkinson og Dowd. Lukter katastrofe helt hit. Ellers litt tragikomisk at dere enda syter sånn over Howard Webb, han er ligaens desidert beste dommer og den eneste som hadde vært i stand til å dømme denne kampen sånn noenlunde uten store blundrere. Skjønner dog at det er lettere å gjemme seg bak Webb og andre unnskyldninger enn å se realiteten i hvitøyet, at dere har blitt en liten notis i fotballverdenen og er overgått av United tilgangs, deres fiende nummer en. Dommeravgjørelser for mange år siden og/eller en og annen seier innbyrdes er alt som draes frem, år ut og inn. Jævla småklubb mentalitet.

På RAWK ser det ut som kamptråden er i ferd med å bli tidenes lengste, mens på Redcafe har det knapt blitt skrevet noe som helst om kampen. Blir gøy for dere på lørdag, en av to kamper i året dere føler at dere har en form for innvirkning på vår suksess. For oss er det bare en match av mange, riktignok den største i året (albeit en slik kamp hadde fortjent en scene ala Old Trafford, ikke hølet Anfield), mens for dere er det cupfinalen for sesongen.

Overrasket over at ikke 4-1 blingsen fra noen år tilbake har blitt postet, snutten er bygd opp som om dere vant vm, europacupen og pl på en og samme stund. Smalltime. Litt som når spurs fansen lager DVD'er av sine vinster mot Arsenal.

Endret av toppmeis
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til denne kampen. Det er altid spennende når Man U kommer til Anfield, heh.

Ellers vil jeg si at kampen tror jeg kommer til og bli ganske jevn, men er ganske så sikker på at Liverpool tar seieren ;)

Både Liverpool og Man U har åpnet bra i år, men jeg tror faktisk at Liverpool drar inn seieren.

Lenke til kommentar

Det er litt ironisk at det er du som poster videoer av gamle Manchester United-triumfer over Liverpool, og at det er du som har spikret sammen en svær kamptråd, bestående av store ord som forklarer klubbenes rivalisering. Du ror deg ikke i land med å si at kampen riktignok er den største i året, nei. Den betyr nok litt mer for deg enn som så. Dobbeltmoral er en dyd.

1. Vi snakker en to-tre snutter for å komme i stemninga, slik som alltid gjøres til slike kamper.

2. Teksten er en kopi av en tidligere kamptråd jeg har skrevet

3. Jeg ror meg helt i land når jeg skriver at det er den største kampen i året

4. Jeg har aldri sagt den ikke betyr noe, det er kampene som betyr mest av alle.

5. Lær deg å lese

6. Ikke bruk ord du ikke skjønner betydningen av, jamfør dobbeltmoral

7. Poengene min er svært legitime og eksemplene jeg har lagt frem er utmerket dokumentasjon av min påstand. Poenget var, dersom du ikke enda henger igjen i den sure druen, at disse kampene betyr langt mer for Liverpool og deres supportere enn for oss. Skrev vi om 3-2 kampen på Old Trafford i et halvår? Nei. Fordi vi har andre ting å fokusere på, andre toppkamper, championsleauge oppgjør, trofér osv. For Liverpool er det bare et høydepunkt i året, det er når vi kommer på besøk. Hvor lenge skal vi høre om Howard Webb? Skal vi begynne med Marriner da, var det ikke han som dreit i å sende ut Carragher når han dro ned Owen som siste mann og som sendte Vidic i dusjen etterpå for en lik forseelse, bare på midtbanen?

Her og nå betyr kampen det samme for alle parter, forskjellen ligger i at vi ikke snakker om kampen fire og et halvt år senere i mangel på andre ting å trekke frem. Uansett resultat så er verden snudd på hodet i ei ukes tid, så er alt i perspektiv igjen. Men for LFC fansen er det ikke ende på visa, snakket varer jo hele sesongen. Har dere tapt er det uflaks, dommeren osv, har dere vunnet var det tidenes voldtekt. Henger du med?

Edit: Nummereringen var en liten hyllest til YNWA forøvrig. En liten touch på verket.

Endret av toppmeis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du lirer jo av deg så mye dritt at det er vanskelig å i det hele tatt vurdere å ta det litt seriøst, men å disse Anfield er over streken. Nydelige stadion og landets desidert mest sjarmerende. :love: Som skapt for disse kampene, det er da magi skapes. Tror aldri jeg vil komme over tapet den dagen vi må flytte.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du lirer jo av deg så mye dritt at det er vanskelig å i det hele tatt vurdere å ta det litt seriøst, men å disse Anfield er over streken. Nydelige stadion og landets desidert mest sjarmerende. :love: Som skapt for disse kampene, det er da magi skapes. Tror aldri jeg vil komme over tapet den dagen vi må flytte.

Klassisk Hewitt:

1. Ser en post han er uenig med.

2. Kaller den for useriøs og følger opp med "du skriver bare dritt"

3. Lirer av seg noe crap pro LFC med enten ":love:" eller " :D" som enden på visa.

Har aldri sett deg komme med egne meninger, ei heller med baller nok til sette hodet på hoggstabben og poste dem. Du er bare en feig liten blond og kristen gutt fra sørlandet som rømte til england med guttevennen din i frykt for å bli lynsjet av familien. Om jeg lirer av meg dritt, så er du én, påsan!

:D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...