Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hvordan det kan være soleklar offside, De Gea ble tydeligvis ikke distrahert nok til å protostere mot det. Suarez hopper rundt som en tulling før frisparket, men når gerrard skyter så snur han seg vekk. Han påvirker ikke hendelsesforløpet, det ville blitt mål uansett om han hadde stått der eller ikke.

Men dette blir jo en diskusjons om tolking av offsideregelen, skulle aldri vært frispark uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten så var det ingen LFC spillere (inkl Kuyt) som klaget på corneren vi scoret på. Just sayin.

Det er uansett svinelett å se at det er liverpool spiller som header ut. Den som ikke ser det bør få seg briller, de har hvertfall ikke Liverpool briller :p

Lenke til kommentar
Forresten så var det ingen LFC spillere (inkl Kuyt) som klaget på corneren vi scoret på. Just sayin.

Det er uansett svinelett å se at det er liverpool spiller som header ut. Den som ikke ser det bør få seg briller, de har hvertfall ikke Liverpool briller :p

Første kårneren går ut via Gerrard og andre kårneren går ut via scouseren i duell med Smalling. Helt tydelig.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvordan det kan være soleklar offside, De Gea ble tydeligvis ikke distrahert nok til å protostere mot det. Suarez hopper rundt som en tulling før frisparket, men når gerrard skyter så snur han seg vekk. Han påvirker ikke hendelsesforløpet, det ville blitt mål uansett om han hadde stått der eller ikke.

Men dette blir jo en diskusjons om tolking av offsideregelen, skulle aldri vært frispark uansett.

Synes ikke det er offside.

Lenke til kommentar

Helt latterlig at Daglish tillater Suarez og Adam å holde på slik også. Jeg vet Daglish er en idiot, men face it, hadde Sir Alex hatt Suarez og Adam hadde han gitt dem en munnfull hvis dem hadde holdt på slik kamp etter kamp.

Adam legger jo seg ned, det er ikke naturlig å falle slik av et lite kakk på hælen. Cornerne United får er også greie etter å ha sett situasjonen flere ganger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Litt strengt og sammenligne usportslige egenskaper ved Charlie Adam og Luis Suarez. Jeg har sett Adam legge seg lett to ganger i Liverpool (som jeg husker). Ene mot Bolton, og nå mot United. Suarez vet jeg ikke hvor jeg skal starte med en gang. Adam er ikke verre enn Kevin Davies, Rooney eller Gerrard. Suarez er i en helt annen klasse enn dem etter mitt skjønn.

Mens vi er inne på filming.

Lenke til kommentar

Hvem er egentlig denne idiotien Daglish? Og vi har jo sett Fergie ha god kontroll på sine spillere, ja ...

Det er bare Suarez som er et problem i så måte i Liverpool. Han er sør-amerikansk og vant til dette, men håpet er jo at han skal lære noe i England. Foreløpig ... not looking so good.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vi har sett Ferie ha god kontroll på sine spillere ja.

Du har bråkmakere uansett, i form av Keane, Scholes etc. Men iallefall, de spilte stygt, det var ikke slik at de la seg ned ned HVER ENESTE KAMP. Sir Alex er nok mye mer motstander av den slags enn Dalglish (beklager at jeg ikke viste hvordan navnet hans skrives), iallefall får de høre det av Sir Alex.

Når vi er inne på spillere som Sir Alex har tatt tak i er vel Ronaldo et prima eksempel. Se for deg han komme til Liverpool som 18 åring med Dalglish som trener..

Jeg sier ikke at Ronaldo er prikkfri, men uten Sir Alex tror jeg Ronaldo kunne blitt sammenligna mer med Suarez.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tok tid med Ronaldo(og nani)også. Suarez er på sin første fulle sesong i england enda. Trengs tid til å ''shape up''. Satser på at det skjer forandinger i spillestilen til Suarez etter tid.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hva vet du om hva Dalglish eller Ferguson sier til sine spillere? Absolutt null, med andre ord; innlegget ditt er basert på ingenting og ikke verdt slitasjen påtastaturet. Jeg kan være enig i at Ronaldo kom seg litt med årene i England, men det tok greit med tid. Suarez har ikke vært i England et år enda, så skal du sammenligne han med Ronaldo har han hvert fall godt med tid.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvilken spiller Sir Alex har hatt med å gjøre. Han snakket vett til Rooney, han har vært en mentor for Solskjær og han må ha en tone med spillerne som gjør at de faktisk gjør jobben.

Du kan umulig ha et lag bestående av nærmest kun ungutter og faktisk klare å få til noe slik han gjør med laget sitt. Mot dere satt jo stjernegalleriet på benken, allikevel klarte dere ikke å slå hull på forsvaret deres.

Uansett, se på holdningen til Liverpool kontra United spillerne til tider. Du ser fort hvilket lag som har en god trener.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at Ronaldo er prikkfri, men uten Sir Alex tror jeg Ronaldo kunne blitt sammenligna mer med Suarez.

Selv da tror jeg neppe Ronaldo hadde bedrevet 100% unødvendig nedsparking, lugging, biting og visstnok rasisme (ubekreftet). Suarez er one-of-a-kind, og jeg er glad han ikke spiller i United. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Uansett, se på holdningen til Liverpool kontra United spillerne til tider. Du ser fort hvilket lag som har en god trener.

Men en slik (idiotisk) tankegang kan vi fastlå at Chelsea ikke har hatt en god trener siden Roman kom med tanke på bl.a Drogba.

Lenke til kommentar

Men en slik (idiotisk) tankegang kan vi fastlå at Chelsea ikke har hatt en god trener siden Roman kom med tanke på bl.a Drogba.

Og det er vel riktig også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...