Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg blander og at det er den første corneren i den situasjonen som aldri skulle vært corner (det var jo corner, slått ut til ny corner, slått til å bli mål).

 

Jeg er hvertfall 100% at United fikk en corner i løpet av hendelsesforløpet til corneren som aldri skulle vært corner. Såpass at jeg brølte "HÆ" til tven.

Lenke til kommentar

Synes for øvrig det er besynderlig at hver gang Man Utd er involvert i en kjedelig kamp så er det alltid United sin skyld. Møter vi Stoke på hjemmebane og de parkerer bussen forran mål, kampen ender 0-0 med få sjanser så er det United sin feil. Møter United Liverpool på Anfield og parkerer bussen så er det faen meg United sin feil at det ble en kjedelig kamp og. Forstå det den som kan.

 

Kanskje fordi folk generelt har høyere forventinger til manu enn Stoke...?

 

Edit: feil quote... :whistle:

Endret av indahla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Orkar ikkje å hive meg inn i ein diskusjon som er såpass fyrt opp på begge sider, men Suarez påverkar spelet så lite at det neppe hadde vore forsvarleg å dømme offside. Har sett cornersituasjonen på repeat, og det er neimen ikkje sikkert at den var riktig dømt. Fikk ingen replay av den, så kameravinkelen gjer det vanskeleg. 50/50-situasjon, vil eg påstå.

Lenke til kommentar

Orkar ikkje å hive meg inn i ein diskusjon som er såpass fyrt opp på begge sider, men Suarez påverkar spelet så lite at det neppe hadde vore forsvarleg å dømme offside. Har sett cornersituasjonen på repeat, og det er neimen ikkje sikkert at den var riktig dømt. Fikk ingen replay av den, så kameravinkelen gjer det vanskeleg. 50/50-situasjon, vil eg påstå.

 

Og det gjorde du ikke her? :ph34r:

Lenke til kommentar

Suarez står utvilsomt på "feil side". Dommeren vurderer det derimot slik at han ikke er med i spillet.

 

"Interfering with play means playing or touching the ball passed or touched by a team-mate."

However, a player does not necessarily have to touch the ball to influence play. They are still offside if, in the opinion of the referee, they are judged to be:

 

Interfering with an opponent If an attacker interferes with an opponent by either preventing them from playing or being able to play the ball by clearly obstructing the opponent's line of vision or movements or making a gesture or movement which deceives or distracts an opponent, then they are offside.

 

Gaining an advantage If the ball is played into the penalty area and he plays the ball that rebounds to him off a post, crossbar or an opposing defender, then the attacker is offside as they have gained an advantage by being in that position.

Lenke til kommentar

Det er jo ingenting å diskutere, det der er klokkeklar offside. Men jeg skylder ikke på dommeren, slikt er lett å overse i kampens hete. Jeg så det ikke fra godstolen, så da har jeg heller ingen "rett" til å klage. Forresten så var det ingen LFC spillere (inkl Kuyt) som klaget på corneren vi scoret på. Just sayin.

 

Er ingen vits i å krige, alle ser at dere hadde dommermarginene i denne matchen. Hadde rollen vært snudd om hadde vi hørt om kampfiksning og korrupsjon frem til neste møte.

 

Skriver mest for å bygge opp en kvote til neste gang. Personlig er jeg over matchen og ser fremover mot Mancheser derbyet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...