Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men at det var den eneste gode sjansen (som ble mål) er dere kanskje fornøyd med? 1 god sjanse mot LFC på Anfield er godt nok for Manu? Det virker som dere er godt fornøyde...

 

Kvalmende.

 

 

Du er dyktig til å tilegne andre meninger de ikke har. Ser ikke helt poenget med å holde på slik.

 

Husker den artikkelen jeg la ut, han bekrefter jo alt som ble skrevet i den (noe han forsåvidt også gjorde i innlegget direkte etterpå).

 

Kvalmende.

Lenke til kommentar

Men at det var den eneste gode sjansen (som ble mål) er dere kanskje fornøyd med? 1 god sjanse mot LFC på Anfield er godt nok for Manu? Det virker som dere er godt fornøyde...

 

Kvalmende.

 

 

Du er dyktig til å tilegne andre meninger de ikke har. Ser ikke helt poenget med å holde på slik.

 

Hvor har jeg tilegnet andre meninger de ikke har?

 

Men at det var den eneste gode sjansen (som ble mål) er dere kanskje fornøyd med? 1 god sjanse mot LFC på Anfield er godt nok for Manu? Det virker som dere er godt fornøyde...

 

Kvalmende.

 

 

Du er dyktig til å tilegne andre meninger de ikke har. Ser ikke helt poenget med å holde på slik.

 

Husker den artikkelen jeg la ut, han bekrefter jo alt som ble skrevet i den (noe han forsåvidt også gjorde i innlegget direkte etterpå).

 

Kvalmende.

 

Jaha? Si meg hva jeg bekrefter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men at det var den eneste gode sjansen (som ble mål) er dere kanskje fornøyd med? 1 god sjanse mot LFC på Anfield er godt nok for Manu? Det virker som dere er godt fornøyde...

 

Kvalmende.

 

 

Du er dyktig til å tilegne andre meninger de ikke har. Ser ikke helt poenget med å holde på slik.

 

Husker den artikkelen jeg la ut, han bekrefter jo alt som ble skrevet i den (noe han forsåvidt også gjorde i innlegget direkte etterpå).

 

Kvalmende.

 

Jaha? Si meg hva jeg bekrefter.

 

Den artikkelen er så lavmål, og slår bare tilbake på han selv. Han prøver å sette LFC-"følgerne" i bås med å insinuere at alle er religiøse fanatikere uten evne til å tenke selv.

 

Uansett gidder jeg ikke diskutere med deg mer.

Det eneste du presterer å skrive, uansett hva folk skriver til deg (ref; taktikk, resultat, lagoppstilling), "manu var feige, ødela kampen min" whine whine whine.

 

Jeg mistenker også at du skriver "manu" så mange ganger så du gjør for å bare provosere.

Lenke til kommentar

Men at det var den eneste gode sjansen (som ble mål) er dere kanskje fornøyd med? 1 god sjanse mot LFC på Anfield er godt nok for Manu? Det virker som dere er godt fornøyde...

 

Kvalmende.

 

 

Du er dyktig til å tilegne andre meninger de ikke har. Ser ikke helt poenget med å holde på slik.

 

Husker den artikkelen jeg la ut, han bekrefter jo alt som ble skrevet i den (noe han forsåvidt også gjorde i innlegget direkte etterpå).

 

Kvalmende.

 

Jaha? Si meg hva jeg bekrefter.

 

Den artikkelen er så lavmål, og slår bare tilbake på han selv. Han prøver å sette LFC-"følgerne" i bås med å insinuere at alle er religiøse fanatikere uten evne til å tenke selv.

 

Uansett gidder jeg ikke diskutere med deg mer.

Det eneste du presterer å skrive, uansett hva folk skriver til deg (ref; taktikk, resultat, lagoppstilling), "manu var feige, ødela kampen min" whine whine whine.

 

Jeg mistenker også at du skriver "manu" så mange ganger så du gjør for å bare provosere.

 

Så fordi jeg har en mening som ikke samsvarer med din, så evner jeg ikke å tenke selv? Er det det du prøver å si?

Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å quote meg da hvis du bare ser på det jeg skriver som whining.

Jeg skriver manu fordi jeg ikke gidder å skrive hele navnet, og det finnes flere united.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke forstår irritasjonen rundt bruken av ordet "Manu"? Ka faen?

 

Jeg tror det er en forkortelse av Manure, som betyr gjødsel. Brukt av Liverpool- og Leeds ''fans'' etter München om jeg ikke tar feil. Litt usikker.

Brukt etter München? Hvor er sammenhengen egentlig..?

 

Her i Norge bruker jeg "alle" United-fans manu selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke forstår irritasjonen rundt bruken av ordet "Manu"? Ka faen?

 

Jeg tror det er en forkortelse av Manure, som betyr gjødsel. Brukt av Liverpool- og Leeds ''fans'' etter München om jeg ikke tar feil. Litt usikker.

Brukt etter München? Hvor er sammenhengen egentlig..?

 

Her i Norge bruker jeg "alle" United-fans manu selv.

 

Derfor har man en par følere ute for å skille ut trollene fra de som ikke vet.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke forstår irritasjonen rundt bruken av ordet "Manu"? Ka faen?

 

Jeg tror det er en forkortelse av Manure, som betyr gjødsel. Brukt av Liverpool- og Leeds ''fans'' etter München om jeg ikke tar feil. Litt usikker.

Brukt etter München? Hvor er sammenhengen egentlig..?

 

Her i Norge bruker jeg "alle" United-fans manu selv.

Første gang brukt i en sang for å håne avdøde Duncan Edwards.

 

"Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave".

"Man .U. Never Intended Coming Home"

Lenke til kommentar

Sånn i ettertid så det vel relativt greit offside på Suarez itillegg til at det aldri var frispark. Vi ble Andre Marrierinaded, nok engang. Nå skal jeg syte hver gang han dømmer dere og kalle ham for kjøpt og betalt, slik dere gjør med Webb. :)

Offside? Hvor?

 

Han påvirka da ingen når han sto bak muren og lekte disco?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...