Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Prøv å ballotellisere det.

Dere har hatt en destruktiv tilnærming til hver eneste toppkamp med Kenny bak roret, så hevder du at det bare er United sin skyld at kampen sugde? Vi spilte deres spill, møkkafotball, jeg tror også det hadde lyktes om ikke Adam hadde filmet og Giggs ikke hadde vært så redd for ballene sine.

 

Å si at vi har hatt en destruktiv tilnærming til hver eneste toppkamp med Kenny er bare useriøst. Kanskje du ser det på den måten, siden du er vandt med hva manu-spillerne besitter av kvaliteter?... Liverpool går ikke inn for å få 1 poeng i en storkamp, det var akkurat det manu gjorde igår. De lykkes, men bare så vidt. Alle omtalte Ferguson som feig, feigt uttak av lag for å få med seg 1 poeng og slippe ydmykelse nok en gang... og det er helt rett. Det var viktigere for Ferguson å gå fra Anfield med æren i behold, enn å skape en god kamp og ha sjangs på 3p. Manu klarte på en god måte å dra ned nivået i kampen. Dette er en kamp ingen av lagene vil huske, og det er vel det Ferguson er glad for. For et fjerde tap på rad på Anfield hadde vel blitt for mye å svelge for Ferguson.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool går ikke inn for å få 1 poeng i en storkamp, det var akkurat det manu gjorde igår.

Nei, det vil jeg ikke si. Det var da en grunn til at Nani og Rooney ble satt inn etter 70 minutter. Jeg regner med at planen var å ligge på 0-0 til de ble byttet inn, for deretter å gå hardt inn for å få et mål.

Lenke til kommentar

Prøv å ballotellisere det.

Dere har hatt en destruktiv tilnærming til hver eneste toppkamp med Kenny bak roret, så hevder du at det bare er United sin skyld at kampen sugde? Vi spilte deres spill, møkkafotball, jeg tror også det hadde lyktes om ikke Adam hadde filmet og Giggs ikke hadde vært så redd for ballene sine.

Å si at vi har hatt en destruktiv tilnærming til hver eneste toppkamp med Kenny er bare useriøst. Kanskje du ser det på den måten, siden du er vandt med hva manu-spillerne besitter av kvaliteter?... Liverpool går ikke inn for å få 1 poeng i en storkamp, det var akkurat det manu gjorde igår. De lykkes, men bare så vidt. Alle omtalte Ferguson som feig, feigt uttak av lag for å få med seg 1 poeng og slippe ydmykelse nok en gang... og det er helt rett. Det var viktigere for Ferguson å gå fra Anfield med æren i behold, enn å skape en god kamp og ha sjangs på 3p. Manu klarte på en god måte å dra ned nivået i kampen. Dette er en kamp ingen av lagene vil huske, og det er vel det Ferguson er glad for. For et fjerde tap på rad på Anfield hadde vel blitt for mye å svelge for Ferguson.

Nei.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller si at King Kenny har gjort dette i hver eneste toppkamp han har vært involvert i som manager, og dette mener jeg, dette er også den generelle konsensus blant fotballeksperter i England. Ikke noe galt i det, folk bør likevel feie for egen dør og kanskje se litt tilbake i Premier League historien. Han stilte ikke akkurat i 442 han heller igår forøvrig.

 

Og jeg har selv kritisert Sir Alex for gårsdagens tilnærming, ikke United verdig, det lyktes likevel nesten. Jeg er sikker på at vi hadde vært nærmere seier enn dere hadde ikke Liverpool på vanlig vis fått levert et mål i henda.

Lenke til kommentar

Noe den også var

 

Der var ingen kontakt med føttene til Agger og Berbatov. Har fremdeles opptaket her- Da Berbatov ble interjuet etterpå svarte han riktignok at det var kontakt, mens han klødde seg i bakhode, tok seg til tinningeng og så i gulvet.

 

Lies make baby Jesus cry

 

Tror du berbatov bryr seg om det?

Lenke til kommentar

Lest gjennom nå og det er altfor latterlig av Liverpool-supporterne å ikke bare si at Adam filmet heller enn å si "det var jo kontakt kan jo gi frispark der!!" osv. Bare teit. Seriøst, han går forbi han, føler NOE og bare FALLER. Og derfor scorer dere. Akkurat som hyrlen sier, planen vår fungerte perfekt for å endelig vinne på Anfield egentlig, ta det med ro og få dem frustrert før vi slapp Rooney + Nani løs på dem og skiftet helt på formasjonen og alt. Alt gikk til plan før Adam filmer (og når ADAM filmer så er det jo selvfølgelig en drittdommer som gir frispark bare fordi det er Adam; noe f.eks Howard Webb ikke hadde tenkt på mens han dømmer) og da når Giggs er så jævlig pyse...

 

Giggs var forresten helt GRUSOM i går, og da snakker vi 1/10 og det er uten kødd. Jones var det vanskelig for men han var ikke akkurat strålende heller. Fletcher var utrolig svak også.

 

Banens beste må jeg si var Smalling og de Gea. Smalling var helt fantastisk utenom en liten feil han hadde når han ga for mye plass til Downing tror jeg det var, og de Gea var jo matchwinner.

 

Hernandez did his shit again. Er så deilig å se målet om og om igjen samt feiringen. :) Ett poeng, ja, vi får ta det. Men frisparket og målet til Liverpool: fuck off.

 

Forresten, Suarez er største cunt som finnes i denne verden. Fucking hell. Får aldri straff men tror ikke Evra akkurat lyver om noe sånt på offisiell intervju til TV. Evra may be a nigga, Luis, but you're a fuckin' cuntassbitchcheatin'motherfucker.

 

Sist men ikke minst, Downing som prøver å slå Suarez (og i går Adam) på diving contest.. beskjed til ham: JA, DU KLARTE DET FAKTISK! BRAVO!

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil heller si at King Kenny har gjort dette i hver eneste toppkamp han har vært involvert i som manager, og dette mener jeg, dette er også den generelle konsensus blant fotballeksperter i England. Ikke noe galt i det, folk bør likevel feie for egen dør og kanskje se litt tilbake i Premier League historien. Han stilte ikke akkurat i 442 han heller igår forøvrig.

 

Og jeg har selv kritisert Sir Alex for gårsdagens tilnærming, ikke United verdig, det lyktes likevel nesten. Jeg er sikker på at vi hadde vært nærmere seier enn dere hadde ikke Liverpool på vanlig vis fått levert et mål i henda.

 

Tja, de siste 10 var Liverpool flere klasser over United.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil heller si at King Kenny har gjort dette i hver eneste toppkamp han har vært involvert i som manager, og dette mener jeg, dette er også den generelle konsensus blant fotballeksperter i England. Ikke noe galt i det, folk bør likevel feie for egen dør og kanskje se litt tilbake i Premier League historien. Han stilte ikke akkurat i 442 han heller igår forøvrig.

 

Og jeg har selv kritisert Sir Alex for gårsdagens tilnærming, ikke United verdig, det lyktes likevel nesten. Jeg er sikker på at vi hadde vært nærmere seier enn dere hadde ikke Liverpool på vanlig vis fått levert et mål i henda.

 

Tja, de siste 10 var Liverpool flere klasser over United.

Sant nok, men kampbildet endret seg ganske drastisk etter målet til Liverpool, men dette blir rent hypotetisk selvfølgelig.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Liverpool går ikke inn for å få 1 poeng i en storkamp, det var akkurat det manu gjorde igår.

 

Sorry, men de som seriøst tror Ferguson gikk til Anfield for ETT poeng er idioter. Ferguson gikk ut med et feigt og defensivt lag, ja. Men det var tross alt en del av taktikken. Han ønsket å unngå et tidlig baklengsmål, noe vi klarte, for så å slippe løs benken mot slutten av kampen, planen fungerte den. Bortsett fra en pinglete Giggs og et feilaktig frispark.

 

For øvrig vil jeg bare si at jeg ikke synes noe om taktikken i går, MEN den ville fungert hadde det ikke vært for en uheldig dommeravgjørelse og at banens mest rutinerte feiga ut da det gjaldt som mest.

Lenke til kommentar

Er det ikke ganske skummelt å skrive slikt når Man Utd ikke bare spilte uavgjort borte mot dere, men også ligger over dere på tabellen?

 

Jeg kan vel kritisere laget til United uten å måtte mene Liverpool er så fantastisk mye bedre? Ja, det var skuffende å ikke vinne mot United i går, tatt laget de stilte med i betraktning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det ikke ganske skummelt å skrive slikt når Man Utd ikke bare spilte uavgjort borte mot dere, men også ligger over dere på tabellen?

 

Jeg kan vel kritisere laget til United uten å måtte mene Liverpool er så fantastisk mye bedre? Ja, det var skuffende å ikke vinne mot United i går, tatt laget de stilte med i betraktning.

 

Hva var det som var så dårlig med det laget egentlig?

 

Wellbeck: Ekstremt talent som har startet sesongen veldig bra.

Park: Arbeidsjern. Ingen dårlig spiller, selv om han ikke er den beste med ball. Temmelig lik Kuyt i grunn.

Young: Topp 5 spillere for United i år, bedre enn Downing.

Giggs: Gammel ja, men bedre fysisk enn f.eks Carragher. Synes ikke han gjorde seg spesielt bort, på nivå med Gerrard i går.

Fletcher: Uniteds beste i går? Jobbet hardt og var generelt temmelig pasningssikker.

Jones: Litt ute av posisjon, men en av de med størst potensiale på banen i går.

 

Forsvaret var vel noe av det beste vi kunne stilt med, godkjent til alle bortsett fra Smalling som gjorde endel rart.

 

Spiller for spiller så er det kanskje bare Suarez som rent ferdighetsmessig er/var betydelig bedre enn sin tilsvarende motpart.

Lenke til kommentar

Etter 1-0 målet var det også klasseforskjell på lagene, i favør Utd, så fort vi gjorde noen offensive bytter. Gleder meg til Old Trafford, det kommer til å bli mord i åpent dagslys

 

Var ikke akkurat overraskende det da, sånn som manu drepte kampen de første 70min. Er mye mer arbeid som må til for å bryte ned et lag enn å bare forsvare seg. At manu fikk 1 stor sjanse må man til og med forvente mot LFC på Anfield. Men at det var den eneste gode sjansen (som ble mål) er dere kanskje fornøyd med? 1 god sjanse mot LFC på Anfield er godt nok for Manu? Det virker som dere er godt fornøyde...

 

Kvalmende. Gleder meg til kampen på OT. Da har manu presset på seg, da kan de ikke forsvare seg til uavgjort, så skal LFC vise hvordan det skal spilles uavhengig av hvilken bane det spilles på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...