Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Morsomt at United-fansen klager så jævlig på Adam. Ferdinand har innrømmet i media at det var kontakt, og det skal ikke mye kontakt til når du kommer i full spurt.

 

United får jo utdelt gavepakker i form av straffer, frispark og andre tvilsomme dommeravgjørelser støtt.

 

Du overser glatt det faktum at Ferdinand også sa at det neppe var nok kontakt til å legge Adam i bakken. Om jeg stryker den på foten din så detter du vel ikke av den grunn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Luis Suarez.

I'm upset by the acusations of racism. I can only say that I have always respected and respect everybody. We are all the same. I go to the field with the maximum illusion of a little child who enjoys what he does, not to create conflicts.

"not to create conflicts" dette er en ren løgn. Håper dommerrapporten og FA's gransking gir et klarere bilde på hvorvidt det er hold i Evras påstand. Ser ikke helt hvorfor paddy skulle lyve, men det er i og for seg uintressant, for slikt må bevises.

Lenke til kommentar

Morsomt at United-fansen klager så jævlig på Adam. Ferdinand har innrømmet i media at det var kontakt, og det skal ikke mye kontakt til når du kommer i full spurt.

 

United får jo utdelt gavepakker i form av straffer, frispark og andre tvilsomme dommeravgjørelser støtt.

 

Du overser glatt det faktum at Ferdinand også sa at det neppe var nok kontakt til å legge Adam i bakken. Om jeg stryker den på foten din så detter du vel ikke av den grunn?

 

Det var kontakt. Det var billig. Men dommeren dømte. Det var på ingen måte et ferdigscoret mål idet de fikk frisparket, så de som sier manu hadde vunnet dersom dette ikke hadde blitt frispark, det er bare bs. Da hadde kampen blitt helt annerledes. Sannsynligvis hadde kampen fortsatt i samme traurige tempo som før scoringen. Man kunne ikke bruke det frisparket alene til å overskygge det faktum at manu kom med en feig holdning til kampen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Morsomt at United-fansen klager så jævlig på Adam. Ferdinand har innrømmet i media at det var kontakt, og det skal ikke mye kontakt til når du kommer i full spurt.

 

United får jo utdelt gavepakker i form av straffer, frispark og andre tvilsomme dommeravgjørelser støtt.

 

Du overser glatt det faktum at Ferdinand også sa at det neppe var nok kontakt til å legge Adam i bakken. Om jeg stryker den på foten din så detter du vel ikke av den grunn?

 

Det var kontakt. Det var billig. Men dommeren dømte. Det var på ingen måte et ferdigscoret mål idet de fikk frisparket, så de som sier manu hadde vunnet dersom dette ikke hadde blitt frispark, det er bare bs. Da hadde kampen blitt helt annerledes. Sannsynligvis hadde kampen fortsatt i samme traurige tempo som før scoringen. Man kunne ikke bruke det frisparket alene til å overskygge det faktum at manu kom med en feig holdning til kampen.

 

Hva faen har det med saken? Dommeren dømte? Det forandrer ikke faktum at det ikke var riktig, det skulle aldri vært frispark og da ville dere heller ikke fått sjansen til å score på frisparket. Ja, selvfølgelig ville kampen sett annerledes ut, men frisparket og hva det resulterte i ga tross alt Liverpool en enorm fordel. Men bare prøv å bagatelliser det om du vil.

Lenke til kommentar

Morsomt at United-fansen klager så jævlig på Adam. Ferdinand har innrømmet i media at det var kontakt, og det skal ikke mye kontakt til når du kommer i full spurt.

 

United får jo utdelt gavepakker i form av straffer, frispark og andre tvilsomme dommeravgjørelser støtt.

 

Du overser glatt det faktum at Ferdinand også sa at det neppe var nok kontakt til å legge Adam i bakken. Om jeg stryker den på foten din så detter du vel ikke av den grunn?

 

Det var kontakt. Det var billig. Men dommeren dømte. Det var på ingen måte et ferdigscoret mål idet de fikk frisparket, så de som sier manu hadde vunnet dersom dette ikke hadde blitt frispark, det er bare bs. Da hadde kampen blitt helt annerledes. Sannsynligvis hadde kampen fortsatt i samme traurige tempo som før scoringen. Man kunne ikke bruke det frisparket alene til å overskygge det faktum at manu kom med en feig holdning til kampen.

 

Hva faen har det med saken? Dommeren dømte? Det forandrer ikke faktum at det ikke var riktig, det skulle aldri vært frispark og da ville dere heller ikke fått sjansen til å score på frisparket. Ja, selvfølgelig ville kampen sett annerledes ut, men frisparket og hva det resulterte i ga tross alt Liverpool en enorm fordel. Men bare prøv å bagatelliser det om du vil.

 

Frisparket var av typen som kan dømmes på eller la det gå videre, dommeren valgte å dømme, helt greit. Rio sa det var kontakt, og da avgjør dommeren om det er nok til at det skal være frispark. At du og manu-fansen syns det er et brutalt galt frispark er jo ingen overraskelse... da det ble mål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At du prøver å bagatellisere en hårreisende avgjørelse som ender i mål er ikke akkurat overraskende. Jeg vil tørre å påstå at mitt syn er mer nyansert enn ditt, rett og slett fordi jeg forstår at fotball er en kontaktsport. Om man skal begynne å dømme frispark bare man såvidt er borti lissa til motstanderen begynner det å bli en parodi.

 

Jeg har seriøst vanskelig for å forstå at Liverpool-supportere sitter og prøver å argumentere for at det frisparket var helt greit. Se på det, det er en filleberøring og Adam trekker til seg foten, det er så lett å se. Greit at dommeren dømmer på det, han har ikke reprise og ting går fort, men for dere som har sett situasjonen om og om igjen, hvorfor gidde å argumentere for noe så håpløst? Jeg fatter det ikke.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 7
Lenke til kommentar

At du prøver å bagatellisere en hårreisende avgjørelse som ender i mål er ikke akkurat overraskende. Jeg vil tørre å påstå at mitt syn er mer nyansert enn ditt, rett og slett fordi jeg forstår at fotball er en kontaktsport. Om man skal begynne å dømme frispark bare man såvidt er borti lissa til motstanderen begynner det å bli en parodi.

 

Jeg har seriøst vanskelig for å forstå at Liverpool-supportere sitter og prøver å argumentere for at det frisparket var helt greit. Se på det, det er en filleberøring og Adam trekker til seg foten, det er så lett å se. Greit at dommeren dømmer på det, han har ikke reprise og ting går fort, men for dere som har sett situasjonen om og om igjen, hvorfor gidde å argumentere for noe så håpløst? Jeg fatter det ikke.

 

Hårreisende avgjørelse? Sigh... Du kan ikke tenke sånn som du gjør, dommeren har ikke mulighet til å se situasjonen om igjen mange ganger, det er vel mulig å sette seg inn i hans situasjon? Han ser Adam komme i et raid mot manu's mål, det er kontakt, som vi vet, men dommeren kan ha trodd det var mer... Adam passerte Rio i det han falt... Skjønner dommeren, og det er et helt greit frispark. Det hadde også vært greit å la det gå, som jeg sa. Du sier jo selv det er greit at dommeren dømmer på det, så da er det vel ikke mer å diskutere?

 

Jeg fatter ikke hvordan manu-fansen kan sitte å kritisere dommeren/Adam for filming! (LOL)... når hele kampen var ræv av manus lag, tenk hvor kjekt det hadde blitt om manu faktisk hadde vist noe initiativ? Mye mer åpen kamp med flere mål, og manu kunne fort vunnet. Det var ikke mangelen på kvalitet hos manu som gjorde at de spilte som de gjorde, det var feighet. Og denne feigheten var det verste med kampen igår. Prøv å baggatellisere det.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvordan manu-fansen kan sitte å kritisere dommeren/Adam for filming! (LOL)... når hele kampen var ræv av manus lag, tenk hvor kjekt det hadde blitt om manu faktisk hadde vist noe initiativ? Mye mer åpen kamp med flere mål, og manu kunne fort vunnet. Det var ikke mangelen på kvalitet hos manu som gjorde at de spilte som de gjorde, det var feighet. Og denne feigheten var det verste med kampen igår. Prøv å baggatellisere det.

 

Du kaller det feighet, og det er greit det. Men det var tross alt taktikken, og taktikken fungerte flott helt til frisparket. Liverpool skapte ikke mye, dere kontrollerte spillet men fikk til svært lite.

 

Synes for øvrig det er besynderlig at hver gang Man Utd er involvert i en kjedelig kamp så er det alltid United sin skyld. Møter vi Stoke på hjemmebane og de parkerer bussen forran mål, kampen ender 0-0 med få sjanser så er det United sin feil. Møter United Liverpool på Anfield og parkerer bussen så er det faen meg United sin feil at det ble en kjedelig kamp og. Forstå det den som kan.

 

United sin taktikk var å demme opp for Liverpool. Så skulle Ferguson slippe løs Rooney og Nani på slutten. Planen fungerte perfekt den. Liverpool er rett og slett for dårlige når de ikke skaper mer mot et sterkt redusert United-mannskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv å ballotellisere det.

Dere har hatt en destruktiv tilnærming til hver eneste toppkamp med Kenny bak roret, så hevder du at det bare er United sin skyld at kampen sugde? Vi spilte deres spill, møkkafotball, jeg tror også det hadde lyktes om ikke Adam hadde filmet og Giggs ikke hadde vært så redd for ballene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...