Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

FA skal visstnok etterforske Evras påstand om rasistiske bemerkelser fra Suarez. Ferguson hadde følgende å si om Suarez etter kampen "He was diving all over the place"

Good result for u's today. Especially as we rested me. Hernandez. Berbatov. Vidic. Nani. Valencia. Carrick. Big games coming up. #Rested

suarezlq5f.gif

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt husker du ikke den.

FA skal visstnok etterforske Evras påstand om rasistiske bemerkelser fra Suarez. Ferguson hadde følgende å si om Suarez etter kampen "He was diving all over the place"

Good result for u's today. Especially as we rested me. Hernandez. Berbatov. Vidic. Nani. Valencia. Carrick. Big games coming up. #Rested

suarezlq5f.gif

Hadde det vært Rooney så hadde han allerede fått 5 match ban..

Tviler på at de gjør noe med Suarez, "ikke nok bevis" elns..

Lenke til kommentar

Evra klager på rasisme (han har en historikk innenfor samme type beskyldninger fra tidligere). Og Suarez nekter. Sannsynligvis blir saken, hvis det ikke finnes klare beviser for at Suarez har sagt noe, henlagt. Det er synd, da en av disse to snakker usant. Og den det er bør idielt sett straffes - hardt. Ingen av delene, hverken rasistiske uttalelser, eller beskyldninger om dette (hvis det ikke stemmer) hører hjemme på en fotballbane, eller noen andre steder.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, han har ikke fått ban for dette tidligere, det han derimot fikk ban for var tumulter med banemannskapene til chelsea, hvor hovedmannen til chelsea sitt banemannskap har hatt en mindre heldig fortid!

Forrige gang "evra sa noe" var det faktisk en døv tilskuer som sa at steve finnan hadde slengt rasistiske bemerkninger imot evra!

Jeg syns det er direkte latterlig at "alle" pool fans hopper på denne konklusjonen at "evra har feil fordi han har gjort det før!"

Vi så alle hvordan evra sin oppførsel plutselig forandret seg utpå der, MEN; vi har ikke fått alle kort på bordet å derfor er det farlig å hoppe på konklusjoner.

Som noen nevnte, dette er alvorlige anklager så enten er evra dust eller er suarez dust!

Lenke til kommentar

Forstod det slik at Evra fikk ban fordi han mente at banemannskapene ble utsatt for rasisme, jeg. Har nok sett feil!

Kan ikke si jeg har sett mange som har avfeid det. Har vel heller vært der at man ikke skal stemple Suarez som rasist enda, er veldig naturlig å beskytte sin egen spiller (slik som du nå gjør også.)

Lenke til kommentar

Pfft! Må da være lov å slenge litt dritt - få litt tenning i kampen!

Det er jeg uenig i. Sånne ting fører til situasjoner som skader fotballen. Jeg synest man kan slå hardere ned på det og man kan gjerne begynne å ta publikum også. Det er temmelig utrolig hva man kan få høre av og til

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...