Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nåja. De fleste er nok enige i at han er en god fotballspiller, men at han er en drittperson som i tillegg gjør sinnsykt mye dritt på fotballbanen, tilogmed Anfield-folket (håper jeg ihvertfall). Men, han er på deres lag, om derfor liker man ham (igjen på grunn av fotballkvaliteter og ikke pga den andre driten, håper jeg ihvertfall).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suarez er seriøst jo råkul! Berre vent til han får kultstatusen til Barton!

 

edit: på eit meir seriøst plan, så veit dei som har diskutert Suarez med meg i RL kva eg meiner. Kort fortalt at han er ein fabelaktig spelar og at eg er kanonglad for å ha han på laget. At oppførselen hans er vanskeleg å svelge for andre kan eg godt forstå. Then again, du har nok av cunts rundtom i andre klubbar, så Suarez er ikkje unik sånn sett.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Suarez er en dritt uavhengig av hvilket av de 19 andre PL lagene man holder med. Allikevel finnes det 1 rase som faktisk ser på Suarez som en normal person, og det er hans venner, Pool supporterne.

Jeg elsker Suarez. Klart, filminga bør han legge av seg. Men på tross av det så er han ekstremt elskbar, og en type laget virkelig trenger - gjør absolutt alt i verden for å vinne en fotballkamp, og har en glød og temperament i spillet sitt få andre spillere har. Slikt smitter også over på resten av laget. Det på toppen av at han tidvis driver med magi med ballen. Et monster på banen, en rolig far på hjemmebane. Fantastiske kontraster. Det at alle andre leire hater han som pester demper ikke akkurat kjærligheten heller! Jeg vurderer å offisielt legge til Suarez som mellomnavn. :love:

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Snipp

 

Som sagt ikke fått studert Adam situasjonen. At Enrique handset fikk jeg ikke med meg for some what reason, skal se et lengre sammendrag i morgen. Armen til United spilleren beveget seg jo hele veien eller? Eller var det tilfeldig? Jeg må se det også på nytt.

 

 

Ja, flott det at sånt dritt ikke synges på tribunene.

Lenke til kommentar

Du snakker som om det er en soleklar straffe, Verbalo? Da kan vi jo like godt bare ha straffekonkurranse isteden for kamper, for det er slik det ville endt. Handsen til United er heller ikke straffe i mine øyne, men hvert fall nærmere enn Enrique ettersom den hånda hvert fall stopper et skudd samtidig som armen er litt ute (hånda er på vei tilbake til kroppen). Men ingen av de burde være straffer.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke Keegan lyktes som manager?

 

Stusser litt over denne. Han har to andreplasser med Newcastle, og har rykka opp med Fulham og Man City. Han blir vel regnet som den beste manageren Newcastle har hatt i PL? Greit, han var ikke nevneverdig god som trener for England, men overall må han vel kunne sies å ha lyktes ganske bra med trenerkarrieren sin?

 

(Forøvrig enig ellers, tror ikke nødvendigvis Man Utd hadde lykkes hvis de hadde spilt angrepsfotball mot oss. Siden Houllier tok over har vi vært eksperter på å "ødelegge" lag som prøver å spille offensiv fotball mot oss, spesielt på Anfield)

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Evra on Suarez: 'There are cameras, you can see him say a certain word to me at least 10 times. No place for that in 2011.'

Suarez er søppel, og så lenge dommere som marriner får lov å dømme toppkamper vil slike spillere fråtse i det. Rio lagde tre frispark igår, ikke et av dem var rett idømt.

Lenke til kommentar

Ingen. Liverpool var best, men United gjorde sitt beste for å gjøre det til en kjedelig drittkamp.

 

Haha, og Liverpool var innstilt på festfotball?

 

Meget typisk at det er United som får "skylden" for at det ble en drittkamp, da Liverpool selv spilte meget defensivt og destruktivt.

 

For øvrig så var stemningen på Anfield skuffende i går, hvertfall det inntrykket jeg fikk av TV2s sending.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...