Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hahaha... fy faen så bra denne tråden ble... var så skuffet over det toskete oppgulpet som kom før kampen, men nå er det virkelig fornøyelig å følge med her Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Suck it. http://www.youtube.com/watch?v=rBJj4TjbhaQ 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Endret 15. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo 7 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg skulle virkelig ønske at folk roet ned dette fokuset på "underholdende fotball". Selvfølgelig vil alle se fin fotball, men nå er det engang sånn at det er resultatene som teller. Den rettmessige vinneren er alltid den som scorte flest mål såfemt det ikke var direkte juks/dommertabber som skapte målene. Hvem vil se laget sitt tape +30 kamper i løpet av året og rykke bare for å prøve å spille "fin" fotball? Nå trenger ikke underholdning å være "pen" fotball heller. Men tempratur, tempo osv... Skjønner meg ikke på folk som i bunn og grunn bare bryr seg om resultatet i kampen. Spesielt de som ikke har mer tilhørighet enn det vi i Norge har til engelske klubber. Selv om du sier det nå så er det ingen som bryr seg om det om når sesongen er ferdig. Kampene kan se ut som en blanding av boksing og 100-meter sprint, men det hjelper ikke en døyt dersom poengene uteblir. Ja, jeg skulle gjerne ha sett at United spilte hakket mer agressivt i dag, men det viktigste er at vi fikk poeng. Fotball handler om taktikk og for United fungerte det best å legge seg litt bakpå. Enkelte lag trygger seieren, andre går ut i 100. Barcelona vinner pga. sin tatikk, Stoke vinner pga. sin. Angående det med tilhørighet, det er ikke noe rart i at nordmenn heier på engelske lag pga. NRK og tippekampen. Engelsk fotball har i flere tiår vært en stor del av norske fotballsupporteres identitet. Det som er snodig derimot er de som heier på lag som Milan, Inter, Barca og Madrid. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/rio-ferdinand-jeg-var-borti-adam-3611946.html Haha hva faen. Rio og Gerrard intervjues sammen etter kampen og Rio får æren av å gi Gerrard champagnen som motm. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Vi burde vunnet og var best(les hadde de største sjansene) nuff said. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Blir hjemmeseier eller uavgjort i denne kampen føler jeg, og City går til toppen med seier over Villa! Sep 13 2008 Liverpool - Manchester United 2-1 homewin over Oct 25 2009 Liverpool - Manchester United 2-0 homewin under Mar 06 2011 Liverpool - Manchester United 3-1 homewin over Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Selv om du sier det nå så er det ingen som bryr seg om det om når sesongen er ferdig. Kampene kan se ut som en blanding av boksing og 100-meter sprint, men det hjelper ikke en døyt dersom poengene uteblir. Ja, jeg skulle gjerne ha sett at United spilte hakket mer agressivt i dag, men det viktigste er at vi fikk poeng. Fotball handler om taktikk og for United fungerte det best å legge seg litt bakpå. Enkelte lag trygger seieren, andre går ut i 100. Barcelona vinner pga. sin tatikk, Stoke vinner pga. sin. Angående det med tilhørighet, det er ikke noe rart i at nordmenn heier på engelske lag pga. NRK og tippekampen. Engelsk fotball har i flere tiår vært en stor del av norske fotballsupporteres identitet. Det som er snodig derimot er de som heier på lag som Milan, Inter, Barca og Madrid. I enkelkamper kan det selvsagt gis faen i underholdningsverdien så lenge man får poeng. Men sånn som Limbeck skrev nå og som han har skrevet før så bryr han seg kun om en ting, og det er at United får 3 poeng i hver eneste kamp. Toppmeis/Game eller hva han kaller seg virker litt mer som den typen som kan være forbanna etter en kamp hvor ingen ting har skjedd. Noe jeg selv synes er bra og er enig i. Poeng og seier er viktig ja, men det er ikke derfor du ser på kampen. Da kunne du bare sjekket tekst-tv etter kampen. Ikke noe rart at folk heier på engelske lag nei. Men er jo en grunn til at man begynte å heie på dem. De fleste vil jeg tro er fordi man likte måten laget spilte på, enten det var "fin" fotball, tøff fotball eller noe lignende. Når man ikke har lokal tilhørighet vil jeg tro at de fleste krever mer enn bare resultatet . Men hey, kan ta feil. Og grunnen til at folk heier på italienske og spanske lag nå er like enkelt som at folk heier på engelske lag. TV har begynt å vise kampene dems. Uansett veldig off topic, så kan la det ligge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kampen blei som den blei. Men det blir også feil å si at filmingen ikke lager en soleklar fordel Liverpool som de ikke skulle hatt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hva Menchester United kan være fornøyd med? For det første så vant vi. Og vi har vist årsbeste i defensivt spill vi var veldig godt oppe i Liverpool og de slapp ikke til mye. Vi har veldig mye å være fornøyd med Det med underholdning er bare piss Hvem vant? Eneste som vant denne kampen var filmbransjen. Kampen var elendig, og den endte uavgjort. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det så kanskje litt billig ut, men det var kontakt. Har ikke sett det nok i reprise, er egentlig ikke interesangt heller når United spiller håndball innenfor 16 meteren osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ikke bare United som spilte håndball. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tanken på å bæsje gjør meg kåt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Det så kanskje litt billig ut, men det var kontakt. Har ikke sett det nok i reprise, er egentlig ikke interesangt heller når United spiller håndball innenfor 16 meteren osv. Diven til Adam er det ingen vits i å diskutere, det var en dive, pittelitt kontakt eller ikke. Og appropo håndball, Jose Enrique var da frempå med en fin hånd han, var han ikke? Mer hands det enn Evans sin (hadde jo armen helt inntil kroppen.) Ikke at jeg mener noen var verdig en straffe, men siden du prøver deg. Hadde dette vært andre veien hadde det ikke vært måte på hvor bent ligaen og FA er, samt hvor mye Fergie hadde kjøpt Marriner. Et par feil, men absolutt en greit match av Marriner etter mitt skjønn. Når du er hjemmelag får du de små fordelene som Adam og Suarez fikk, slik vi ville fått på Old Trafford. En ræva fotballkamp av begge lag, liverpool hadde dog flest sjanser (skulle også bare mangle mht hjemmebanefordel og laget Utd stilte) og 1p er mulig å svelge for begge fanskarer. Syntes også at det er helt greit at Rio og Gerrard kan ta post-match intervjuet side ved side. Greit at vi misliker hverandre, men kunstig hat er ingen tjent med. Ellers kan jeg si at jeg ikke hørte hverken Munchen eller Hillsborough chants i dag, for første gang på lenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det så kanskje litt billig ut, men det var kontakt. Har ikke sett det nok i reprise, er egentlig ikke interesangt heller når United spiller håndball innenfor 16 meteren osv. Hverken United eller Liverpool sin situasjon var hands. Langt i fra og. Når det er sagt, billig er bullshit. Det var nyttårssalg, momsfritak og fraktfritt. Det var reinspikka juks. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dive? Langt ifra! Faller lett? Ja, altfor lett. Og jeg er lei og flau over at denne trenden blir stadig større og større. Jeg synes slike stjerner burde holde seg for gode til slikt. Det hele ble en møkkakamp, rett og slett. Ikke rart vi ikke klarer å prestere/vinne når Man Utd spiller som Stoke, med 10mann i forsvar helt til Ronny og Nøtta kommer innpå. Herlig å se at Gerrard forsatt har skuddfoten, og at han har stigende form. Uavgjort var igrunn ganske greit resultat, der kanskje Man Utd var heldigst med å få med seg poeng mtp lagoppstillinga. Selv om jeg hadde håpet på litt mer fyrverkeri fra før kamp. Takk for at du ødela kampen SAF! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dive? Langt ifra! Faller lett? Ja, altfor lett. Soleklar dive. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Teipball. Jeg ser ikke for meg hvordan du kan ha det intrykket av meg. Har jo sagt mange ganger er det som blir kalt pen fotball er oppskrytt og at jeg synes godt defensivt spill er minst like pent som offensiv fotball. Og i dag spilte vi denne sesongens beste defensive fotball. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er mest skuffet over at Giggs er blitt redd ballen. Frisparket til Starfish var jo elendig plassert...rett i muren...som flytta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg