Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvor mange dives skal vi godta før FA må inn å straffe Suarez?

Dagens.

Råttent mål vi scorer, og Adam skuffer meg.

@Jefe: Litt drøyt å slakte Kenny kanskje? Downing hadde jo endelig gode innvolveringer mot slutten, spessielt innnlegget til Kuyt var nyyyyydelich. Noe Bellamy ikke kunne gjort.

Kanskje. Likevel så ble det ikke mål av det. Og for alt vi vet kunne Bellamy hamret inn en scoring om han fikk sjansen. Jeg var nok litt streng, men står ved at det er dårlig av Kenny og ikke la Bellamy få prøve seg når han har vært bra hver eneste gang han har fått prøvd seg tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal si jeg er imponert av United fansen. Kaller egne spillere for tapere. God innstilling.

Du har vel vært positiv til ny kontrakt for kalou du kanskje?

En ting er å stille spørsmål om en spiller som ikke gjør noe godt for klubben i det hele tatt, i forhold til en som har bidratt til klubben i gud vet hvor mange år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kjedlig kamp for en nøytral supporter, ble masse nerver. Regnet med at det ble 1-1, var så innstilt på det. Kjipt med Downing-filmingen, Kuyt kunne egentlig nettet 3 goals idag, faen at vi ikke setter sjansene.

Flott kamp av De Gea.

Lenke til kommentar

Begge lag er tafatt. Førsteomgang kan man bruke i helsevesenet for personer med søvnproblemer. Feilpasning på feilpasning hver gang ballen trillet over midtbanen.

Liverpool var best på slutten, og som United-supporter er det helt greit med 1-1. Hadde et lite håp om at vi skulle fyre på alle sylindrene og feie over Liverpool etter scoringen til Hernandez.

Lenke til kommentar

Herregud for en drittkamp.

Vi har alt for mange feilpasninger og det er ingenting kreativt i det vi holdt på med i dag. F.eks Giggs, Welbeck, Evans var utrolig dårlig i dag. Giggs får ikke ståkarakter i boken min engang og det han gjør på frisparket er utilgivelig. Så langt det ikke feiler ballene hans noe da...

De Gea var stor i dag! Klasse!

Syns byttene egentlig kommer altfor seint også. 10-15 min tidligere hadde gjort seg.

Chicharito viser hvilken klasse han er av og hva han skal gjøre. Eller hva banan? :D

Over til Liverpool så er det jo klart at de er nå nominert til Oscar for beste skuespill og jeg tror de endelig skal få lov til å vinne noe igjen. Ikke verst eller hva?

Lenke til kommentar

Kvalmt å se filmingen til Liverpool i dag. Men kanskje enda verre se den skinnhellige supportergruppen,som pool gjengen er, forsvare og benekte tullet.

Det er ingen som syter mer når nani slår til! De klager jo til og med når han blir grisetaklet. (for så å bue en skadet av banen....)

Hvem har benektet filmingen (var ikke her under halve kamptråden, så jeg vet faktisk ikke)?

Dere klager på vår filming og kaller oss for et usympatisk og jukselag. Vi klager på deres filming. Sånn er det, og sånn vil det alltid være.

Lenke til kommentar

Hadde forventet at Adam ville spille med litt mer stolthet.

Hadde ikke jeg. Om du hadde sett Blackpool i fjor hadde du og visst det. Gjør alt for og vinne, og legger seg ikke mer enn Gerrard. Han var forøvrig blant våre beste i dag.

Han var uten tvil en av de beste, men det er fortsatt syltynn oppførsel.

Lenke til kommentar

Skal si jeg er imponert av United fansen. Kaller egne spillere for tapere. God innstilling.

Du har vel vært positiv til ny kontrakt for kalou du kanskje?

En ting er å stille spørsmål om en spiller som ikke gjør noe godt for klubben i det hele tatt, i forhold til en som har bidratt til klubben i gud vet hvor mange år.

En ting er å heve seg over manageren til laget og betvile hans evner til å vite hvem som hører til laget. Det Giggs gjorde er taperaktig og siden det er det eneste taperaktig han har gjort hele sin fotball karriere så tror eg han tåler å høre det.

Men nå vet eg at du kun var ute etter å kvalme deg til, så den eneste taperen her viser seg tydelig fram!

Lenke til kommentar

Over til Liverpool så er det jo klart at de er nå nominert til Oscar for beste skuespill og jeg tror de endelig skal få lov til å vinne noe igjen. Ikke verst eller hva?

Tror dette er 15. gangen jeg har sett deg kjøre den vitsen etter kampslutt. Var ikke morsomt første gangen, Raste. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kvalmt å se filmingen til Liverpool i dag. Men kanskje enda verre se den skinnhellige supportergruppen,som pool gjengen er, forsvare og benekte tullet.

Det er ingen som syter mer når nani slår til! De klager jo til og med når han blir grisetaklet. (for så å bue en skadet av banen....)

Hvem har benektet filmingen (var ikke her under halve kamptråden, så jeg vet faktisk ikke)?

Dere klager på vår filming og kaller oss for et usympatisk og jukselag. Vi klager på deres filming. Sånn er det, og sånn vil det alltid være.

Hele fordømte laget deres er jo filmer. Helt patetisk i dag. Suarez er ti ganger verre enn det nani og Ronald var på sitt verste, til sammen. Fyren faller jo i lett bris.

Lenke til kommentar

Kanskje. Likevel så ble det ikke mål av det. Og for alt vi vet kunne Bellamy hamret inn en scoring om han fikk sjansen. Jeg var nok litt streng, men står ved at det er dårlig av Kenny og ikke la Bellamy få prøve seg når han har vært bra hver eneste gang han har fått prøvd seg tidligere.

Jepp. Skulle kanskje likt å sett Bellamy inn for Kuyt. Vi spilte tross alt på hjemmebane og hadde de fleste sjansene, litt mer fart og kreativitet frem på banen så kunne vi kanskje puttet en av de på slutten. Og hva faen er greia med at Skrtel alltid får de andreballene, for så å blåse de 50 meter over mål.. Gaah, tenk om det hadde vært Gerrard.

Lenke til kommentar

Er så jævlig imponert av De Gea i dag. Han blir tryggere og tryggere for hver kamp som går. Veldig få situasjoner hvor jeg ble oppriktig nervøs i dag, men De Gea holdt unna alt som var, bortsett fra frisparket som for det første aldri skulle blitt gitt, og for det andre burde vært blokkert av Giggs.

Har egentlig lite å glede meg over ellers. Chicharito setter inn tidenes mest fortjente utligning 10 minutter før slutt, men kampen ødelegges av defensiv drittfotball fra begge lag, samt skuespill og usportslighet av høyeste klasse fra Messrs Downing, Adam og Suarez. Suarez er en fotballspiller som vekker de samme følelsene i meg som Busquets... gjennomsyret kvalm og ekkel drittspiller. Jeg vurderte helt ærlig å dra hjem fra puben i pausen fordi det var så tafatt spill i førsteomgang. Dette var muligens det minst underholdende North West-derbyet jeg har sett.

Lenke til kommentar

Hele fordømte laget deres er jo filmer. Helt patetisk i dag. Suarez er ti ganger verre enn det nani og Ronald var på sitt verste, til sammen. Fyren faller jo i lett bris.

Suarez var da ikke så ille i dag? Han blir tatt hardt bakfra mange ganger, og detter nok lett mange av gangene. Så helt ærlig ikke så mye mer, men tviler ikke på at det var noe.

Ellers filma Downing èn gang, og Adam èn gang. Var det noe mer?

kloffsk eller hva han nå kaller seg igjen, men forventer jo ikke noe mer av han.

Han telles ikke.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...