Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen for en gjeng med cheats LFC er. Hvor mange dives skal vi godta før FA må inn å straffe Suarez? Adam også, jævla kukslikker. Ny elendig kamp av Utd på Anfield, men reservene stod godt. Ufattelig at Ferguson venter så lenge med å bytte spellere. Flat match, men ålreit poeng.

Lenke til kommentar

Dårlig kamp, og 1-1 er helt greit. Synd Liverpool jukser seg til frisparket. Hadde forventet slikt av Suarez og Gerrard - men ikke Adam. Trodde han var litt mer "engelsk".

Han er jo det. Takler hardt, faller lett. Adam, Gerrard, Rooney, Cattermole, K. Davies, Bowyer... De gjør alt for å vinne, på begge sider av skalaen.

Lenke til kommentar

Flaks United har på slutten. Kunne jo puttet flere utifra sjanser. Ekstremt latterlige taktiske manøvre fra Dalgish. Rundt 70 minutter styrer Man Utd det aller meste, og ingen bytter skjer (bortsett fra Henderson). Tilbakestående å ikke sette inn Bellamy når vi kan kontre.

Lenke til kommentar

Haha, United skapte ikke en dritt i motsetning til Pool som faktisk prøvde og fikk til en del. Ser reprisen av Adam igjen, og ser at han faktisk er borti foten og at det ikke var så åpenbar dive det først så ut som. Flaks at dere får inn en gåll.

Faen ikke flaks at vi goaler der, det var gjennomført.

Han er borti foten ja, såvidt. Når du går på gata regner jeg med at du hiver deg ned på bakken så fort noen toucher deg? Skjønner faen ikke at pool fansen kan ta og approve noe sånt som det her.

Virker som Adams tar over rollen til Torres spør du meg.

Lenke til kommentar

Haha, United skapte ikke en dritt i motsetning til Pool som faktisk prøvde og fikk til en del. Ser reprisen av Adam igjen, og ser at han faktisk er borti foten og at det ikke var så åpenbar dive det først så ut som. Flaks at dere får inn en gåll.

Jeg er enig. Sog du alt blodet ? Tipper han må amputere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...