""" Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Joda, jeg forstår at United supportere føler det slikt. Den nøytrale supporteren er iallefall en som er tjent på denne scoringen da United jo nå er nødt til å tenke offensivt. Laget som kom og tenkte defensivt må nå tenke offensivt. De vil ha poeng, og da må også målene komme Men nå er ikke jeg Manchester United supporter, og jeg tenker sånn uansett. Jeg kan ikke fordra Manchester United. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dere får se etter kampen. Rio tar foten til Adam og han faller lett. Som om noen på Utd ville gjort noe annet. Du får se etter kampen. Når alle er uenig med deg bør det kanskje gå opp ett lys? Ikke har du noen grunn til å kunne beskylde alle på United for det samme heller. Den eneste som har drevet på med slikt svineri ved siden av Adam i denne kampen er Downing. Selv om mange gjør en dum ting, blir ikke det mindre dumt! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tror Liverpool er sjalu på at United har fått seg spillefilm i år. Virker som Suarez, Adam og resten av pool spillerne tar kampen som en audition. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 IKKE blås på hands! Phu..takk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå sittern vel snart for united, tenker jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er ikke et sekund i tvil om at Adam faller lett, men samtidig tror jeg virkelig ikke det var helt bevisst. I en kamp som dette hvor hvert mål teller var det mer en spontan reaksjon av Adam å falle. Etter min mening var det kontakt, ikke nok til å normalt felle Adam, men at dette er en spontan reaksjon som skjer når man nærmer seg 16 meteren med ballen. Da er det ikke mye som skal til før man blir liggende. Ja det tror jeg også Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Skulle aldri vært corner. Kvalmt. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 JAAAAAAA FØKK OFF!!!!!!!!!!!!! :w00t: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 HAHAHAHHAHA!!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Faen i helvete. Satans hore. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ahhh, Hernandez! Fortjent! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fyfaen så dårlig av Erta! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Venta på det. Var helt sikker på at det kom til å skje. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!111 Suverent! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 1318685028[/url]' post='18446479']Skulle aldri vært corner. Kvalmt. og det skulle aldr ha værtfrispark pga filming Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå burner vi inn nummer 2! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Skulle aldri vært corner. Kvalmt. Har du hørt noe så dumt? Idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg