Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Joda, jeg forstår at United supportere føler det slikt. Den nøytrale supporteren er iallefall en som er tjent på denne scoringen da United jo nå er nødt til å tenke offensivt. Laget som kom og tenkte defensivt må nå tenke offensivt. De vil ha poeng, og da må også målene komme :)

 

Men nå er ikke jeg Manchester United supporter, og jeg tenker sånn uansett. Jeg kan ikke fordra Manchester United.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere får se etter kampen. Rio tar foten til Adam og han faller lett. Som om noen på Utd ville gjort noe annet.

 

Du får se etter kampen. Når alle er uenig med deg bør det kanskje gå opp ett lys?

 

Ikke har du noen grunn til å kunne beskylde alle på United for det samme heller. Den eneste som har drevet på med slikt svineri ved siden av Adam i denne kampen er Downing.

 

Selv om mange gjør en dum ting, blir ikke det mindre dumt!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke et sekund i tvil om at Adam faller lett, men samtidig tror jeg virkelig ikke det var helt bevisst. I en kamp som dette hvor hvert mål teller var det mer en spontan reaksjon av Adam å falle. Etter min mening var det kontakt, ikke nok til å normalt felle Adam, men at dette er en spontan reaksjon som skjer når man nærmer seg 16 meteren med ballen. Da er det ikke mye som skal til før man blir liggende.

 

Ja det tror jeg også

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!111 :D

 

Suverent!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...