Hewitt Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 God førstepost, men måtte tenke lenge og hardt for å finne ut hvem toppmeis kunne være. :!: Jeg er optimist såklart, og med Suarez bak roret blir det igjen lekestue blant et skjelvent forsvar med utrusende 19-åringer, noe som resulterer i 3-1-seier. Suarez x2, Gerrard. Downing med gjennombruddet i Liverpool med to assists, samt straffen fra Gerrard etter at supertreige Adam blir felt av en Phil Jones som forvirret nok ikke aner hvilken 16-meter han befinner seg i. 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 God førstepost, men måtte tenke lenge og hardt for å finne ut hvem toppmeis kunne være. Jeg forsto det ganske lett når jeg leste Latias sin post. Altså, post nr 2. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Åja, jeg har Latias på ignore så den så jeg ikke. Neida, men måtte jo lese førsteposten først! 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gruer meg noe sinnsykt.... Åja, jeg har Latias på ignore så den så jeg ikke. Endelig noen som har skjønt det!!! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vi har 5 spillere som skal tilbake til denne kampen. Vi får se hvor mange som blir kampklare og hvordan det går i kampene frem til da. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Holder Liverpool som favoritter. Disse oppgjørene er som julaften, nyttårsaften og olsok på en gang for sultne og misunnelige Liverpool-spillere, mens United har dessverre tatt litt for lett på dette oppgjøret de siste årene. Kanskje ikke så rart, mtp. at United som regel er med helt inn i både liga, CL, FA-cup og Carlingcup, mens Liverpool som regel er hektet av i alle før påske. Uansett, grugleder meg veldig. Håper så veldig på en seier, ikke noe er bedre enn å slå en av få virkelige erkerivaler, men trøster meg med at ligaen heller ikke i år kommer til å bli avgjort på Anfield hvis det skulle bli tap! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Uansett, grugleder meg veldig. Håper så veldig på en seier, ikke noe er bedre enn å slå en av få virkelige erkerivaler, men trøster meg med at ligaen heller ikke i år kommer til å bli avgjort på Anfield hvis det skulle bli tap! Selv om det nok er relativt høye odds for det, skal jeg sitere deg på den hvis Liverpool vinner denne kampen og i tillegg vinner ligaen 2p foran Man Utd. Endret 29. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) og i tillegg vinner ligaen 2p foran Man Utd. Nå tror jeg du har forvekslet denne sesongen med neste års sesong Endret 29. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du kjenner oss Liverpoolsupportere: ...neste sesong... 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Gruer meg noe sinnsykt.... Åja, jeg har Latias på ignore så den så jeg ikke. Endelig noen som har skjønt det!!! Aaaah, hvorfor det, er vel ikke noe galt med Latias. Slutt å oppføre dere som cocks a herrefred. men dere gjør vel som dere vil eller? dårlig gjort i alle fall 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Kikk litt nøyere på teksten, min lille skjære. Vi snakker abc kombinasjoner på meget høyt nivå. Hey hå hey hå, off to work we go. Lang dag med slit, så er det langhelg! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mitt tips er en knepen United-seier 2-1, der Carra lager straffe 6 minutter på overtid som sikrer seieren. Henderson får også tillit foran Kuyt/Bellamy på høyrekanten, og Suarez byttes ut etter 70 minutter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Gruer meg noe sinnsykt.... Åja, jeg har Latias på ignore så den så jeg ikke. Endelig noen som har skjønt det!!! Aaaah, hvorfor det, er vel ikke noe galt med Latias. Slutt å oppføre dere som cocks a herrefred. men dere gjør vel som dere vil eller? dårlig gjort i alle fall Har seff ikke Latias på ignore. Har jo ikke kloffsk, kjakan, ywna, saitek, wenlinho, simenrf eller noen andre på ignore. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Gruer meg noe sinnsykt.... Åja, jeg har Latias på ignore så den så jeg ikke. Endelig noen som har skjønt det!!! Aaaah, hvorfor det, er vel ikke noe galt med Latias. Slutt å oppføre dere som cocks a herrefred. men dere gjør vel som dere vil eller? dårlig gjort i alle fall Vis dem ballene dine Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Pent, innholdsrikt og nøytralt. En god kamptråd er en egenprodusert oppfatning av de respektive klubbenes (felles) historie, hvor godt de gjør det i den nåværende sesongen, og hva som kan være årsaken(e) til at de gjør det dårlig, middelmådig eller bra. Det er også flott hvis man til slutt forsøker å forutsi taktikker og kamputfall. Førti forskjellige bilder og hvilket skonummer som hyppigst går igjen i de to garderobene? Ellers takk. En god og reflektert tekst? Gjerne! Endret 29. september 2011 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Satser på en drittkamp med masse suspensjoner og et Carrick mål på overtid. 0-1. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg