Limbeck Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 So far so gud. Vi er godt oppe i Liverpool spillerene og forsvarer oss veldig bra. Defensivt er dette kanskje den beste omgangen vår denne sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Hahahahahhaha, fy faen for en drittfotball. Null tempo, null kvalitet. Liverpool like grå som alltid, United skammelig defensive. Men vi har våre beste spillere på benken, særlig lukter dette Nani kos. Nervøsiteten lå tjukt uttapå gutta de første 15, ellers var det en defensivt kontrollert match fra begge lag. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er to Liverpool-United du kan velge på kamplista der. Velg den som ikkje er 3d. Jones og Park er gode, synest eg. For Liverpool er venstresida og glimtvis Suarez det mest positive. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen som vet hvordan man skrur av 3D funksjonen i Sumo? Det er to forskjellige streamer. En for 3D og en for 2D. Du har valgt 3D. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 For en begredelig fotballkamp... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fy faen Suarez. Christ at det er mulig å være dritt foran mål. Megasjanse mot Stoke, Everton og nå United uten å score. Kuyt og Gerrard har vært ræva. Bellamy burde inn. Kommer til å herje med dette Unitedlaget. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dette har vært kjedelig. Rett og slett en gedigen skuffelse til nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Park er helt rå i kamper som dette Hva har Park gjort? Spilt veldig god fotball. Endret 15. oktober 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Downing er en bøtte med dritt! Inn med Bellamy og ut med Downing. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Skikkelig kjedelig. Spesielt når jeg ikke føler noe til denne "nerven" i kampen. Kunne ikke brydd meg om hvem som går seirende ut her. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Midtbana vår har vel stort sett brukt 45 min på å slå feilpasningar, men det er stort sett tett bakover og Liverpool måtte ha ei merkeleg involvering frå Evans for å få ein sjanse. Kampen er jamn, men det skjer veldig lite med United ettersom det er altfor lite kreativitet i midtbana og at Welbeck blir for aleine framover. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Lite som skjer. Stusset litt på at Jones skulle spille sammen med Giggs foran Fletcher, men Jones har kanskje flere offensive fibre enn Fletcher, så det er vel greit nok. Welbeck blir veldig alene de få gangene han får ballen. Evra har vært god. Han hadde til og med et høyt innlegg til Jones som var direkte bra. En sjeldenhet fra den kanten. Endret 15. oktober 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Faen meg ikke rart vi får se Rooney varme opp istedenfor banespillet, herregud så dårlig og kjedelig fotball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Park er helt rå i kamper som dette Hva har Park gjort? Spilt veldig god fotball. Jeg ser ikke at han har vært "rå". Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 giggs ut rooney inn håper jeg... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ut med Lucas! Har gult og så skaller han ned Jones..Rødt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Park har vært legendarisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Forresten, hva syntes vi om Downing's dive i dag. Fått Suarez viruset? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Med mindre United setter inn noen gode spillere, vil nok ikke heller Liverpool spille noe bedre. Liverpool er kjent for å spille bra mot gode lag, og svakere mot de som på papiret er svakere. Det er klart at når man møter et lunkent lag så vil også nivået på spillet synke til et temmelig labert nivå. Vi er dessverre ikke et lag som klarer å sette opp farten på spillet, men heller senker oss ned til motstanderens nivå. Inn med Nani og Bellamy til å begynne med, og forhåpentligvis kan det skape både litt fart i spillet og bryte opp litt av spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg