Gå til innhold

Ny bærbar, maks 7-8k, litt spill, trenger hjelp

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er tiden inne for å kjøpe en bærbar pc. Jeg er litt usikker på hva som finnes av bærbare pcer, så om noen kunne hjelpe meg med anbefalinger ut ifra disse bruksområdene/kriteriene, ville jeg satt pris på det:

- God skjerm, ser en del serier og film (HDMI-inngang er et must). Spørrelse: helst 15,6", men 14" kan vurderes

- makspris på 7-8k.

- helst kunne kjøre Battlefield 3 og Modern Warefare 3, slik at man får en middels spillopplevelse.

selv har jeg sett på:

Samsung RC530

Hva tenker dere om Samsung RC530?

I tillegg spurte jeg en på datakjeden om hvilken prisklasse man måtte opp i for en bærbar, for å kunne kjøre Battlefield 3. Da sa han 10-15k. tror dere dette stemmer? Hørtes veldig mye ut...med tanke på at han på mamoz sa at man kunne kjøre Battlefield 3 med greie innstillinger på Samsung RC530.

takk på forhånd.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg svarer bare på spørsmålene om BF3.

Ja, GTX560 anbefales for BF3 eller kraftigere;

Minimum :

- Processor: 2GHZ Dual Core (Core 2 Duo 2.4GHZ or Athlon x2 2.7GHZ)

- Memory: 2GB RAM

- Hard drive: 20GB

- Graphics card AMD: DirectX 10.1 compatible with 512MB RAM (ATI Radion 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radion 3870 or higher performance)

- Graphics card Nvidia: DirectX 10.0 compatible with 512MB RAM (Nvidia GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with Nvidia GeForce 8800 GT or higher performance)

- Sound card: DirectX compatible

Recommended:

- Processor: Quad Core CPU

- Memory: 4GB RAM

- Hard drive: 20GB

- Graphics card: DirectX 11 compatible with 1024MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950)

- Sound card: DirectX compatible

- Keyboard and mouse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...