TMB Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) I denne tråden kan man diskutere One Call og deres abbonement. Hjemmeside Facebook-side Endret 28. april 2012 av TMB 2 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fantastisk! Gjett om jeg skal surfe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Da var det bestilt Endret 28. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Chess SjakkMatt og EDIT: Ooh, leste litt for fort. Chess SjakkMatt får gratis ringing, sms, mms og mobildata. Endret 28. september 2011 av The Owl Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Talkmore gjør nesten det samme. Talkmore gir deg fri bruk av ringetid, SMS, MMS og data. Endret 28. september 2011 av Geeek Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Talkmore gjør nesten det samme. Talkmore gir deg fri bruk av ringetid, SMS, MMS og data. koster jo 199 pr mnd står det for chess også. OneCall har jo 0kr/mnd Endret 28. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Talkmore gjør nesten det samme. Talkmore gir deg fri bruk av ringetid, SMS, MMS og data. koster jo 199 pr mnd står det Aha, fikk ikke med meg at det ikke kosta noe hos One Call. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg hev meg på ludos tilbud. Fritt bruk av alt frem til nyttår for kr199. SMS bomber er alltid gøy ^^, Jeg missliker at man med onecall må aktivere raoming for og bruke telenornettet. Det blir alltid stress og dra til utlandet når alle apper er godkjent for roaming..... Endret 28. september 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg hev meg på ludos tilbud. Fritt bruk av alt frem til nyttår for kr199. SMS bomber er alltid gøy ^^, Jeg missliker at man med onecall må aktivere raoming for og bruke telenornettet. Det blir alltid stress og dra til utlandet når alle apper er godkjent for roaming..... Er ikke værre enn å huke vekk roaming igjen da, tar jo 4 sekunder Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ja, så vil man sjekke noe på facebook i full fart. Så oppdateres alle appene som, og da går kilbytene fort unna Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fantastisk! Gjett om jeg skal surfe Torrents? 1 Lenke til kommentar
kalden Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) O.o fantastisk tilbud edit: De må vel ha bandwidth caps, noen som vet hva grensen er? Endret 28. september 2011 av kalden Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fikk akkurat sms fra Onecall om denne! Liker :-) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Fantastisk, tror jeg bytter over til onecall fra tele2 sin fastpris. Noen som vet hvilket nettverk som er best av tele2 og onecall, ihenhold til hastigheter man får på internett? EDIT: Fuck it, jeg bestilte One Call, bruker aldri over 500 min/SMS/MMS i måneden uannsett, men fri bruk av mobildata er digg! Endret 28. september 2011 av MrLG Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) One Call bruker Network Norway som igjen bruker Telenor. Min erfaring med One Call er bra mtp. hastigheter! Selv har jeg One Call Faktura, så med denne datapakken blir det nesten 0,- i måneden for meg, haha Endret 28. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Der registrerte jeg meg. Digg da! Er vi sikre på at det ikke står noe noested med liten skrift? Begrenninger ellernoe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Eneste "haken" er at dersom man har Faktura- eller Aktiv-abbonement blir abbonementet automatisk endret til Grunnpakken den 1. april 2012 med mindre man i løpet av mars selv går inn på Mine Sider og "kansellerer" endringen. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Der registrerte jeg meg. Digg da! Er vi sikre på at det ikke står noe noested med liten skrift? Begrenninger ellernoe? Kan betrygge deg at det ikke er noe øvre tak på mengde Når det gjelder hastigheten avhenger det om man er tilkoblet Mobile Norway eller Telenor. I Mobile Norway-nettet i Oslo kan man oppnå rundt 6-7mbit ved veldig god dekning, ca. halvparten Telenor-nett hvis man legger litt godvilje til! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 O.o fantastisk tilbud edit: De må vel ha bandwidth caps, noen som vet hva grensen er? Ifølge One Call på Facebook er det ingen grense Lenke til kommentar
WiseFrog Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Visst jeg bruker iPhonen som Personal Hotspot, vil det fortsatt være gratis, eller vil det komme ekstra kostnader ved bruk av mobildata på datamaskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå