Gjest medlem-122015 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei! Jeg fikk nylig en etterlengtet innkalling til hæren, men "vil" nå utsette pga påbegynt treårig IT-studie. Vil det være dumt av meg å søke meg inn etter endt studie, særlig mtp aldersforskjell? (er 20 år nå) Det er jo vanligere å ta 1.gangstjenesten før høyere utdanning... Lenke til kommentar
agm Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 De fleste er vel i alderssjiktet 19-20, men det er ikke uvanlig med folk opp imot 25. Om du tenker deg befalsskolen, så trenger det ikke være noen ulempe å ha et par års livserfaring ekstra når du starter på. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du blir nok blant de eldre, men sannsynligvis ikke den eldste. Flere jeg var inne med var 25 - 28 år uten at det var noe problem. På befalsskolen er det på en side en klar fordel med livserfaring, og det er uten tvil godt å ha en utdannelse å falle tilbake på dersom du finner ut at dette ikke er noe for deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122015 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dette var godt å høre! Tusen takk for raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå