Engberg Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hei, når jeg slår på min bærbare laptop, står det 'Starting Windows', som det gjør til vanlig, men når jeg kommer til innloggingsskjermen er skjermen svart. Det kommer fortsatt lyder, dog. Trykker jeg enter logger jeg inn, men får fortsatt ikke til å se noe. Jeg kan derimot se skjermen når jeg kobler til TV-en via HDMI-kabel. Ser noe Catalyst Control Center-greier, kan dette ha noe med saken å gjøre? Diverse instillinger for skjermer, men ser ingenting som har med dette å gjøre. Skjedde helt plutselig etter en restart. Hjelp? Takk på forhånd. Endret 28. september 2011 av Engberg Lenke til kommentar
vegardkt Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) pcen henger sikkert på ekstern skjerm, prøv å trykke windows-p noen ganger, kanskje den går tilbake til normalt. evt plugg pcen til TVen, trykk windows-p og velg computer only, deretter plugg ut hdmi kabelen og se om det funker Endret 28. september 2011 av vegardkt Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Fungerer ikke, har prøvd å slå av og på duplikat etc. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Måtte installere ny skjermdriver, fix'd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå