Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en venn?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har en tja.. hva skal jeg si..kompis som er veldig hyggelig til tider. men jeg vet bare ikke hvor jeg har han, han er skikkelig bråkete og kanskje til tider bøllete :thumbdown: eksempel : i dag var jeg og han og tre andre på mc'donalds, da spurte jeg han hele tiden om han kunne spandere, men alt jeg fikk var avledninger.han signaliserte ett ja. men jeg fikk faen meg ikke noen ting. ikke at en burger er så viktig, men jeg vente på en burger i en halvtime han bestilte 8 burgere så... han kan jo bare si det rett ut nei,du får ikke da ville jeg akseptert det. hans begrunnelse var at om jeg fikke en så ville en av de andre også få en. han tok med seg en og en av mine og hans venner på do for å fortelle den (vet ikke men mest sannsynelig) at ikke jeg skulle få. hvorfor i ... kan ikke han bare si det face to face?.han sa det når de spiste og da hadde jeg vente så ... lenge på den burgeren. han kjøper seg på en måte venner, all the time. innerst inne så hater de fleste han. det kan jeg til tider forstå. hvordan kan jeg forholde meg til han?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a) Betal for burgeren din selv.

b) Ikke forhold deg til han. Hvorfor være i kontakt med noen du ikke liker?

dette med burger var ett av mange eksempeler. det er ikke det at jeg er så bitter over å ikke få en burger, men det er hvordan han oppfører seg. han kan si det rett ut men jeg spurte han jo,han sa ja. men det mente han tydeligvis ikke.

Folk jeg ikke liker slutter jeg simpelthen å forholde meg til. Riktignok er det svært individuelt om dette fungerer. For meg fungerer det, men det gjør det kanskje ikke for andre. F.eks. deg. :)

han er faktisk veldig hyggelig til tider :thumbup:. men han er ofte vanskelig og forholde seg til. men jeg har fått nok av han..

Lenke til kommentar
dette med burger var ett av mange eksempeler. det er ikke det at jeg er så bitter over å ikke få en burger, men det er hvordan han oppfører seg. han kan si det rett ut men jeg spurte han jo,han sa ja. men det mente han tydeligvis ikke.

Se punkt b).

Lenke til kommentar

Se punkt b).

klart og bra svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...