Caddy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Trumpetene ved "hans" gjenkomst skal høres verden over.. Jeg har ikke hørt de ennå og det begynner å bli en stund siden disse lydene.. ? Edit: Og jeg så heller ingen blødende ører i videoene, bare "oh shit" feks.. Endret 13. februar 2012 av Caddy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Jeg har hørt noe lignende i Trondheim flere ganger den siste tiden uten at jeg tenkte noe over det før jeg så tråden. Tror fortsatt bare det er noe høylytt arbeid kombinert med helikopteraktivitet, men lyden lignet endel på den fra Youtube-klippet. Jepp. De driver og sprenger ut tunneler til nye E-6 som er del av Miljøpakken. Disse sprengningene har pågått siden 2010. Selv har jeg ikke hørt noe slikt, ikke samboeren som tilbringer nesten hele ukedagene utendørs i forbindelse med jobb og hobby. Heimevernet/sivilforsvaret pleier teste flyalarmen sånn én gang i året da. Dén har jeg hørt. Endret 21. februar 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
GeirHM Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Åpenbaringen 8, 7 Den første engelen blåste i basunen. Da kom det hagl og ild, blandet med blod, og det ble kastet på jorden. En tredjedel av jorden gikk opp i flammer, og tredjedelen av trærne brant opp sammen med alt det grønne gresset. Jeg tror virkelig dette er som bibelen sier Guds basun, nedtellingen har begynt Jesus komme står for døren er du rede? Det er ikke skremsel ialle fall ikke for oss som har valgt Jesus som vår frelser. Tilsammen så skal det være 7 basuner som skal bli blåst. Er du en frafallen eller lunken kristen? Dette er en oppvekker om du da ikke har forherdet ditt hjerte. Til alle dere andre som ikke tror, Jesus har gjort alt ferdig for deg på korset du må bare ta imot! Si ja til Jesus i dag for vi har kanskje ikke morgendagen å gjøre det på. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg synes ikke GeirHMs innlegg er det spor skremmende, bare latterlig. Religioner kan ikke gi svar på noe som helst. Kunnskapen i de er fullstendig utdatert. Som ateist er min "religion" Big History: http://henrikvogt.com/2012/10/03/har-du-hort-om-big-history/ 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Religiøse er jo så heldige at de ikke trenger kunnskap om vitenskap. Er bare å tro på alt som står i en 2000 års gammel bok, for der er alle svarene de trenger. 2 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Beklager at jeg drar dette opp igjen med dette er min nest siste natt i Spania.. Det var en INTENS(!) lyd som vaket over himmelen i natt.. Jeg hørte lyden 10-11 ganger men siste gangen "ga" den seg... Aller først tenkte jeg st dette måtte være en lastebil med slitte bremseklosser. Men da jeg hørte den sp mange ganger kan det umulig ha vert det. Fikk en av lydene på opptak og begynner å grine når jeg hører på det nå. Så jææævla ekkelt. Jeg skal laste det opp når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Beklager at jeg drar dette opp igjen med dette er min nest siste natt i Spania.. Det var en INTENS(!) lyd som vaket over himmelen i natt.. Jeg hørte lyden 10-11 ganger men siste gangen "ga" den seg... Aller først tenkte jeg st dette måtte være en lastebil med slitte bremseklosser. Men da jeg hørte den sp mange ganger kan det umulig ha vert det. Fikk en av lydene på opptak og begynner å grine når jeg hører på det nå. Så jææævla ekkelt. Jeg skal laste det opp når jeg kommer hjem Aldri hørt om det fenomenet her før, håper å få føre det du tok opp Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg drar hjem i morgen. Poster det på mandag. Det var helt jævlig. Hørtes ut som en lastebil med dårlige bremseklosser... Trodde det var det første gangen, men sp hørte jeg det 15 ganger... Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Akkurat disse lydene gir meg skikkelig gåsehud: http://www.youtube.com/watch?v=oLIyh_L0_M8 Endret 5. januar 2014 av Deldy Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det er nok et forvarsel på dommedag. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hvem vet.. det finnes masse klipp fra nettopp utenomjordinger og kontakt. Som med alt annet finnes det fake, men det er seriøst masse ekte som jeg vil kalle det. Hvordan kan flere titalls barn fra en internasjonal skole i Afrika bli borte midt på lyse dagen, og alle kommer tilbake med lik informasjon. Kanskje jeg skal lage en tråd om det, veldig interessant Sjekk ut klippet hvor over 60 skolebarn ble borte HER Fint om noen kan fortelle meg hvordan jeg direkte kan legge ut youtube-klipp Endret 6. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg drar hjem i morgen. Poster det på mandag. Det var helt jævlig. Hørtes ut som en lastebil med dårlige bremseklosser... Trodde det var det første gangen, men sp hørte jeg det 15 ganger... Nå ble jeg litt nysgjerrig ja Såg igjennom klippet over her, er virkelig uhyggelige greier ja! Hadde glemt denne saken fra 2011 gitt. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Meget spennende! Men ble ikke dette oppklart her for litt siden? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Fint om noen kan fortelle meg hvordan jeg direkte kan legge ut youtube-klipp Du bare limer youtube-adressen rett inn i innlegget @Toalettet, fikk du med deg det opptaget? La oss få høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå