Delvis Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det skrives nå om noen merkelige lyder som har oppstått rundt flere steder i verden, samme slags lyd etter hva jeg forstår. Fra Nettavisen Hva kan det være for noe, eller er det bare fake de driver med? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 GODZILLA! GODZILLA!! Nei, fra spøk til revolver. Jeg har ingen svar, men finner det svært fasinerende. Nå kan jeg skremme min lillesøster fra vett og forstand Hun blir alltid skremt av slike dommedags profetier, så nå skal jeg si at våres utryddelser til 2012 har startet. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 The Russians dug too greedily and too deep. You know what they awoke in the darkness of Kiev! 8 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Stilig! Nå tenker jo jeg at det er noen som tuller litt. Men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Sikkert noen av videoene som er falske. Det tenker jeg basert på min egne trang til å forfalske en video av dette. Det er ikke akkurat vanskelig. Det er alltid morsomt å spille på menneskers trang til å komme de merkeligste forklaringer på tilsynelatende uforklarlige fenomener. Den kristne guds trompetblåsende engler... :!: Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Opptaket fra Sør-Sverige er fra 20011, altså ca 18000 år inn i framtiden. :!: Så kanskje lydene er tidsmaskiner? :!: Endret 16. september 2011 av SeaLion Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Det burde vel ikke være vanskelig for autoriserte organer å enten bekrefte eller avkrefte om disse lydene faktisk finner sted. Vet ikke hvorfor det ikke blir gjort av noen. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ser at det er noen som trekker frem HAARP her også. Jeg tenker at enten så er det fake, bevegelse i jordskorpa eller noe menneskeskapt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det burde vel ikke være vanskelig for autoriserte organer å enten bekrefte eller avkrefte om disse lydene faktisk finner sted. Vet ikke hvorfor det ikke blir gjort av noen. De har vel andre viktigere ting å foreta seg. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3230574.ece Et mystisk lydfenomen fra Kiev i Ukraina er tatt opp på video og lagt ut på Youtube. Siden 11. august har 1,2 milioner mennesker hørt klippet. Flere andre steder i verden Fenomenet har tilsynelatende spredd seg i flere andre steder i verden, der helt andre mennesker har fanget opp den spesielle lyden. Videoene under viser lydklipp fra blant annet Moskva og Polen. I Windsor, Ontorio har flere beboere rapportert om merkelige vibrasjoner og lyder. Ca 4.35 minutter inn i denne videoen forklarer beboere hvordan de opplever lyden: Gode forslag til årsak, anyone? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Godt forslag: HOAX merk: har ikke sett videoene... bare antar Endret 28. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er sikkert bare noen som kødder, og når andre ser det vil de kødde og Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Se nå i det minste videoene og les saken før du gjør deg opp en mening. Kan selvsagt godt være det er en spøk, men den strekker seg isåfall lenger enn videotriks, seriøse tv-kanaler og nyhetssendinger er også og tar opp lyden, samt at kommunale ledere i Canada kommenterer. 1 Lenke til kommentar
soulless Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Akkurat disse innslagene virker veldig suspekte, men det ser ut til å ha opphav i den urbane legenden "The Hum". Her finner du en artikkel hvor man går mer kritisk til verks for å analysere opphavet: http://skeptoid.com/episodes/4090 Mest sannsynlig en rekke årsaker, uten en klar sammenheng og en rekke pr-kåte konspirasjonsteoretikere. Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Så starten på den fra Moskva. "Sounds like drilling." Flere som har lest "The war of the worlds"? Endret 28. september 2011 av Borkiz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 To like tråder er slått sammen. Reaksjoner på moderering gjøres på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Akkurat disse innslagene virker veldig suspekte, men det ser ut til å ha opphav i den urbane legenden "The Hum". Her finner du en artikkel hvor man går mer kritisk til verks for å analysere opphavet: http://skeptoid.com/episodes/4090 Mest sannsynlig en rekke årsaker, uten en klar sammenheng og en rekke pr-kåte konspirasjonsteoretikere. Det som umiddelbart skiller "The Hum" fra fenomenet i videoene her, er jo den åpenbare forskjellen i frekvens og volum - The Hum omtales som en lav, konstant lyd som bare noen kan høre - de angivelige lydene i Kiev er jo "monstrøse", høylytte lyder som alle kan høre og som angivelig lar seg ta opp. 1 Lenke til kommentar
soulless Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dette forutsetter at videoene i klippet ikke er trikset med, noe som kan virke overhengende sannsynlig at de er - særlig i den grad de eneste kildene ser ut til å være anekdoter og youtube videoer. Om det likevel skulle vise seg at videoen ikke er tuklet med, så finnes det særdeles gode naturlige forklaringer på lavfrekvente lyder; dersom du har en sterk nok lyd, vil den delen av frekvensspekteret som når lengst nødvendigvis være den lavere delen (på samme måte som de siste solstrålene du ser om kvelden vanligvis er røde, altså lavfrekvente). Lyden kan stamme fra alt fra verksteder, fabrikker, konserter, skip, jordskorpen etc... Den kan selvsagt også stamme fra Godzilla, men selv om dette er en mye mer spennende forklaring, stiller den ikke særlig sterkt sammenlignet med mer naturlige årsaker. HAARP er uansett helt utelukket, da er Godzilla en bedre forklaring. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Polskifte på gang? Nei, godzilla tviler jeg på. Men høres da vitterlig ut som metall mot metall.. Og da snakker vi STORT metallstykke, aka mer enn kran i bevegelse. Jordskorpen er et godt alternativ. Spennende. Håper det kommer mer info om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå