europass Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg bruker et program til å lage hjemmesiden, åsså er jeg abonnoment hos fastname.no, har kjøpt webhotell deg å har domine. Kan noen hjelpe meg med åssen jeg får siden min på nett, kan noen hjelpe meg med åssen jeg får siden min ut på nett? klarer dette ikke serru... :-/ Fikk beskjed om og hente ned FileZilla, men åså, hva gjør jeg nå? :-S Endret 28. september 2011 av europass Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Filezilla brukes for å laste opp filene som utgjør hjemmesiden din, du skal ha fått adresse, brukernavn og passord for der du skal laste opp filene fra fastname. Lenke til kommentar
europass Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Filezilla brukes for å laste opp filene som utgjør hjemmesiden din, du skal ha fått adresse, brukernavn og passord for der du skal laste opp filene fra fastname. Har gjort det, gjort alt riktig men ingen ting kommer opp... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har du en index.html fil? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Legg ut et screenshot fra filezilla når du er oppkoblet. Vis remote (webhotell). Endret 28. september 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du må vel bruke host name som ofte er ftp.adresse.com eller noe lignende. Itillegg også User ID og passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå