Reddd Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Heiihei! I forbindelse med et prosjekt har gruppen min laget en rask liten undersøkelse som jeg lurte på om dere kunne svare på?? Tar ikke mer enn to minutter! http://www.surveymonkey.com/s/2MCYQZC På forhånd takkk! <3 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Då har i værtfall eg besvart men hva slags projekt er det dere driver med og hva skal dere gjøre med dataene dere samler inn? Lenke til kommentar
Reddd Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Då har i værtfall eg besvart men hva slags projekt er det dere driver med og hva skal dere gjøre med dataene dere samler inn? takk! Det er et generelt prosjekt om it og media, vi valgte å ta litt om spill ) når vi er ferdige så skal vi bare se for eksempel hvilken plattform gutter fortrekker og hvilken plattform jenter foretrekker, også vise resultatene til lærern! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 aha, høres intressangt ut det, vell lykke til med det og håper dere får gode resultater Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Elendig emnetittel... Har uansett besvart. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Før jeg eventuelt svarer så vil jeg gjerne vite litt mer om "prosjektet" og hva det skal brukes til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå