ketil Olsen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Morgensol Bildet er fjernet. Beskrivelse: Artsfoto av en ung rødrev en tidlig morgen i sommer. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Blinkskudd!! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flott bilde,fin plassering av reven i bildeflaten, skarpheten sitter der den skal. Synes de hvite partiene oppe i bildeflaten trekker blikket litt til seg. Ellers fine behagelige farger. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 En riktig så fin naturopplevelse.Ikke mye å rette på ,men fjerne en del øverst ville gjort seg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Vakkert! Et klipp i toppen mener jeg hadde gjort seg her. Ellers glimrende i mine øyne. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det gir en ekstra god følelse å møte dyrene slik. Flott foto der reven er skarp, godt lys, fine omgivelser. Veldig fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg