Solvip Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Concrete Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Sees best med en mellomgrå/mørkere grå bakgrunn syntes jeg! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Spennende motiv (ment positivt, ikke ironisk). Likte det umiddelbart. Hadde jeg selv tatt bildet, ville jeg ha kuttet oppe nesten helt ned til kanten over lyset. Siden handlevogna tross alt er et viktig element i bildet, kunne det vært moro å eksperimentere med å lyssette den også, om ikke annet med en liten lommelykt fra forskjellige vinkler. Mange muligheter her. Et bilde som gir noen kreative ideer. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 HUTTETU,ja her var det ikke mye varme,guffent litt sykt på en måte,asyl el fengselsfornemmelse...ikke det jeg har ikke vert i fengsel akkurat...ser ut som skrekkfilm,litt sån stemning fikk jeg oxo av dette...noe helt sykt.kanskje det er skjedd noe grusomt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg