Odesseiron Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Konsollspillere kan vinne mange millioner kroner i en ny turnering. Les hele saken Endret 28. september 2011 av TST Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Håper de skal ha det på pc også engang... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor bare på konsoll?? Synes det egentlig dette blir for dumt, hvorfor får konsoll mere enn oss PC gamere? -.- Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg. Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Konsoll stikker av med godbiten igjen. Ah, som jeg elsker min PS3 og 360 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Skal bli artig dette P.S Uforståelig hvorfor folk ikke bare konsenterer seg om å få det på sin enhet, istedenfor å bruke tid på å rakke ned på de andre enhetene. Use your brains nerds. Lenke til kommentar
Populært innlegg The_Tom Skrevet 28. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. september 2011 på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg. Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll. hahahhahahahahhaahahahahahaha 13 Lenke til kommentar
marathi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg. Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll. Hahaha - dagens!! Seriøst - de som kommer til å spille dette på konsoll, er nok de som ikke ønsker eller har mulighet til å bruke mangfoldig tusenlapper på en kraftig spill-pc, forståelig nok. Selv faller jeg heldigvis ikke i den kategorien. 5 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) KONGE :D Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger. PS: PC-en min kjører alle spill frem til i dag på maks, så det å si at "dere som spille på konsoll har ikke cash til ny maskin" blir for dumt, det blir sånn barnslig mentalitet om at "SIDEN DU IKKE HAR DET ER DU DUM", det får deg til å se mindre glup ut. Konsoll-gaming er her for å bli, om du er for trangsynt til å se det så er det ditt problem. Det å drasse med seg PC-en til ett LAN for å spille er "litt" mer tungvint en å dra med seg xbox-en eller? (om du aldri har vært på LAN kan jeg forstå at du sier nei, men om du har det minste peiling på logistikk når det kommer til LAN, så burde du klare å se lyset og forstå realiteten.) Dæven det er mye idioti og ignoranse her, PC ER BEST FORDI PC ER BEST. Blir som å pisse i buksa for å varme seg... Alt jeg ser her er misunnelige PC gamere (noe jeg også er, samtidig som jeg gamer masse box, PS: ikke misunnelig) som ikke får mulighet til å vinne penger og dermed blir sure og skylder på at konsoller ikke er like bra som PC. Som om ikke alle vet at PC-er er kraftigere en konsoller, men det har ingenting å si så lenge spillet fungerer, og tro meg, det fungerer på box. Endret 28. september 2011 av Puro Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg. Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll. HAHAHA, tidenes ironi, håper jeg, for din skyld. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) KONGE :D Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger. Har Bobby Kotick slutta som sjef i Activison Blizzard og byrja i EA? Eller meinar du at han har inspirert EA? Synes forøvrig sånne kommentarar er morosame. Dei er større selskap, trur litt av poenget er å tjene pengar. Å lage BF3 eller MW3 på dugnad hadde vært heller vanskeleg trur eg. Endret 28. september 2011 av Optimus Trasti 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) KONGE :D Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger. Har Bobby Kotick slutta som sjef i Activison Blizzard og byrja i EA? Eller meinar du at han har inspirert EA? Hehe, sant det, jeg hadde det litt opp ned, nettopp våkna. Nei, bobby kotick har ikke slutta hos A/B, men tankegangen hans har blitt ført over til EA på en eller annen måte, da de heller ikke gir ut spill som ikke har potensiell markedsverdi på 500 mill USD om jeg ikke tar feil.. Derfor har de sånn 70 Street-spill, der bare 1 per sjanger er bra, resten er ku-melk. Det å lage spill for å tjene penger er en ting, det å melke en serie er noe helt annet da de vet at serien er på vei ut, men lurer de fansa av det spillet til å investere mer, vanligvis holder ikke det produktet kvaliteten som forrige spill i serien. Endret 28. september 2011 av Puro Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Liker faktisk ikke dette. Jeg er en av dem som håper E-Sports kan bli en skikkelig sport i fremtiden, og pengepremier som dette er kun for hype for utvikler/utgiver av spillet, det er ikke holdbart og det hadde vært myyyye bedre hvis de hadde hatt en årlig turnering med 50k i premie. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Når jeg ser idiotien konsoll-gjengen klarer å spy ut, så er jeg glad de holder seg unna PC . Og jeg finner det ganske latterlig at du gjør narr av Origin som en grådig tjeneste fra EA når xbox-kidda gladelig betaler latterlig mye penger for et (dårlig) p2p-system og overkjøres av diktaturet til Microsoft. Hihi. Når jeg ser at folk faktisk konkurerer "profesjonelt" i Halo, CoD og et par andre konsollspill, så kan jeg ikke ta dette seriøst. Nok et dyrt reklametriks, synd nivået på spillerene ikke kan rettferdiggjøre premien . 2 Lenke til kommentar
Rabbithole Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Konsoll er bra for spill som passer med håndkontroller, slik som NHL, Uncharted, Ratched & Clank ol, men FPS er og blir best på PC! tastatur og mus FTW!!! 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Når jeg ser idiotien konsoll-gjengen klarer å spy ut, så er jeg glad de holder seg unna PC . Og jeg finner det ganske latterlig at du gjør narr av Origin som en grådig tjeneste fra EA når xbox-kidda gladelig betaler latterlig mye penger for et (dårlig) p2p-system og overkjøres av diktaturet til Microsoft. Hihi. Når jeg ser at folk faktisk konkurerer "profesjonelt" i Halo, CoD og et par andre konsollspill, så kan jeg ikke ta dette seriøst. Nok et dyrt reklametriks, synd nivået på spillerene ikke kan rettferdiggjøre premien . Og eg er glad eg slepp spydigheten din når eg spelar med mine gode kameratar på XBOX live :-) Klarar ikkje sjå kva problem du har med at folk konkurrerar på konsoll. Alle har akkurat same utgongspunktet, fordelane og bakdelane. At dei vel å spele og konkurrere på ein anna plattform enn pc, gjer det dei mindre seriøse fordi dei vel å kanskje sitje i ei stue i ein god stol eller sofa - istadenfor å sitje i ein mørk kjellar foran eit PC kabinett med blå neon lys, omringa av tomme red bull boksar? Logikken, og innlegget ditt held ikkje vatn, og eg valde difor å svare på samme nivå. Endret 28. september 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg. Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll. Den blir bare for dum. Men egentlig helt greit de får dette, da deres versjon av BF3 er milevis bak PC versjonen i kvalitet. Endret 28. september 2011 av LoveAmiga 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Dette er vel en naturlig utvikling av at spillbransjen er blitt verdens største underholdningsindustri. Ser for meg at dette kan bli nokså vanlig, på større spilltitler. Om de selger 2000 flere kopier, så har de tjent inn igjen millionen... Endret 28. september 2011 av Avien Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Plutselig fikk ikke lyst å kalle meg PC gamer lengre, makan til barnslige sippeunger har jeg ikke sett siden jeg hentet lillebror i barnehagen for mange år siden. Spenstig tilbud! Skulle slått til om jeg bare hadde vært flink nok til å ha sjanse. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå