fUsiOn Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja, som topicen sier så er det ekko når jeg spiller CS. Dette syns jeg er utrolig irriterende. Før når jeg hadde Soundblaster 1024 Live så hadde jeg ikke dette problemet. Hvordan får jeg fikset det? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Vet ikke om dette er løsningen, men du kan jo prøve. Inne i settings på cs - audio kan du stille noe med EAC, om den står på så merk den av. Samme sted tror jeg du også kan stille på en annen slik ting, som så vidt jeg husker heter noe med A, avmarker den også. Vet ikke om det hjelper, men er jo verdt å prøve. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 før når EAX var på med mitt Live lydkort, så var ikke ekkoet der og jeg fikk bedre stereo. Nå med samme instilling blir det bare ekko. Hvis jeg skrur av EAX så blir ekko bore, men da mister jeg den gode stereoen. Det må være noen instillinger til soundstorm som kan senke/øke ekkoet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå