Hestvik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er under nicket Vort1ger , Klan : GrYm Spiller på PS3. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Forum: Tiugama Kaa Origin: bantexkaa Battlelog: bantexkaa Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Forum: _Bulldog_ Origin: ThunderScout Battlelog: ThunderScout Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Forum: wApz0r Origin: wApz0r Battlelog: wApz0r Enkelt og greit. Endret 2. november 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hva faen er vitsen med å skrive forum nicket? Endret 2. november 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ikke alle som har samme nick på forum og på battlelog. Da er det greit å vite hvem fra forumet man faktisk spiller med. Hadde du møtt L0VBiFF ingame, hadde du da vist det var meg? 2 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Forum: NoiSe_NOR Origin: NoiSe_NOR Battlelog: NoiSe_NOR Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva faen er vitsen med å skrive forum nicket? Ikke alle som har samme nick på forum og på battlelog. Da er det greit å vite hvem fra forumet man faktisk spiller med. Hadde du møtt L0VBiFF ingame, hadde du da vist det var meg? Nei, men man trenger da ikke å skrive det i hvert innlegg her ? Holder vel i samle posten helt foran ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva faen er vitsen med å skrive forum nicket? Ikke alle som har samme nick på forum og på battlelog. Da er det greit å vite hvem fra forumet man faktisk spiller med. Hadde du møtt L0VBiFF ingame, hadde du da vist det var meg? Nei, men man trenger da ikke å skrive det i hvert innlegg her ? Holder vel i samle posten helt foran ? Skrive hva da i hvert innlegg? Folka legger jo ut info om hva de heter på battlelog og på forumet her, så samler Hille det opp i førstepost slik at alle kan ta det derfra Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Forum: ananashapaa Origin: Gulrotsaft Battlelog: Gulrotsaft (er på jobb så får legge inn en slik snedig link når jeg kommer hjem) Endret 3. november 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Forum: Hyd Battlelog: Hyd-Nor Origin: Hyd-Nor Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skiftet navn fra Jmk93 til JayMK93 på origin. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Forum: Tord93 Origin: Tord93 Battlelog: Tord93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 BU2B Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Realzi http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Realzi/ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ikke alle som har samme nick på forum og på battlelog. Da er det greit å vite hvem fra forumet man faktisk spiller med. Hadde du møtt L0VBiFF ingame, hadde du da vist det var meg? Om du hadde skrevet logbiff her, så ja. Forum navnet står jo allerede der, derfor ikke noe poeng og skrive det i posten. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bruker Grimvarg på battlelogg. SPM. Noen andre som opplever at progresjon ikke vises? har gjort masse i dag, men siste update er fra i natt. Skjønner ikke bæra. Spiller bare på ranked servers. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 halky her på forumet og Halky85 på ogigin og battleloggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå