Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Jeg hadde personlig mye bedre erfaring med PvP utenfor Cathedral of blue med cracked red eye orb mens på arena til blood brotherhood lagget det mer. (kan ha vært tilfeldig). Men jeg syntes det er lettere å treffe riktig her enn i ds1, selvom det er noen latency problemer. Om noen er intr i å spille litt PvP duels så send meg PM :).

Edit: Kjørte nettop "sparring" i blue sentinels og brukte spiders silk +4 som våpen ( S som stat på Dex og shield piercing på R2) . Hadde pen latency mot alle jeg møtte og vant 3 av 3. (tapte omtrent alle i brotherhood i går :( med blacksteel katana +10 til sammenligning). Litt merkelig at man må ha token of fidelity for å duelle som blue sentinell når man kan duelle fritt i brotherhood.

Blue eye orb får jeg instant cancel på når jeg prøver å invade, er det ingen syndere ute å går? :(

En av grunnene til dette, kan vaere at Brotherhood of Blood f.eks, trenger du 1000 kills for rank 3 og når du dør får du -1 killpoint.

Blue Sentinels bruker du Cracked blue eye, ringen som lar deg bli summoned, eller sparring statuene i kjelleren i Cathedral. Forskjellen her, er at du ikke mister noen killpoints om du dør som blue phantom.

Så for å få rank 3 i brotherhood of blood må jeg ha 500 kills PLUSS i statistikken min? Jeg ligger vel på -10 på brotherhood jeg da.

Summons på sentinells er jo veldig skjeldne også :\

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drep de små først. Lever du enda, så prøv å kom deg under bikkja/rotta. Angrepsmønsteret er veldig enkelt og burde ikke by på mye problemer. Unngå å bruke våpen som spyd som har lite treffpunkt da beina er det du treffer mest

Lenke til kommentar

Noen av dere som har noen tips på Royal Rat Authority? Grisevrient beist az.

Spilte du DS1, kan du tenke deg Sif. Samme angrep så vidt jeg kunne se før den døde.

Minus sverdet så klart.

Jeg hadde personlig mye bedre erfaring med PvP utenfor Cathedral of blue med cracked red eye orb mens på arena til blood brotherhood lagget det mer. (kan ha vært tilfeldig). Men jeg syntes det er lettere å treffe riktig her enn i ds1, selvom det er noen latency problemer. Om noen er intr i å spille litt PvP duels så send meg PM :).

Edit: Kjørte nettop "sparring" i blue sentinels og brukte spiders silk +4 som våpen ( S som stat på Dex og shield piercing på R2) . Hadde pen latency mot alle jeg møtte og vant 3 av 3. (tapte omtrent alle i brotherhood i går :( med blacksteel katana +10 til sammenligning). Litt merkelig at man må ha token of fidelity for å duelle som blue sentinell når man kan duelle fritt i brotherhood.

Blue eye orb får jeg instant cancel på når jeg prøver å invade, er det ingen syndere ute å går? :(

En av grunnene til dette, kan vaere at Brotherhood of Blood f.eks, trenger du 1000 kills for rank 3 og når du dør får du -1 killpoint.

Blue Sentinels bruker du Cracked blue eye, ringen som lar deg bli summoned, eller sparring statuene i kjelleren i Cathedral. Forskjellen her, er at du ikke mister noen killpoints om du dør som blue phantom.

Så for å få rank 3 i brotherhood of blood må jeg ha 500 kills PLUSS i statistikken min? Jeg ligger vel på -10 på brotherhood jeg da.

Det er ihvertfall det jeg har lest og hørt.

Er mulig det ikke stemmer, men det finner jeg ut om 278 kills.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har noen tips på Royal Rat Authority? Grisevrient beist az.

Spilte du DS1, kan du tenke deg Sif. Samme angrep så vidt jeg kunne se før den døde.

Minus sverdet så klart.

Det er ihvertfall det jeg har lest og hørt.

Er mulig det ikke stemmer, men det finner jeg ut om 278 kills.

Hvor ser du den infoen ? :)

Lenke til kommentar

Må si jeg blir j****ig frustrert av å møte mages i PvP. De er jo så overpowered som det går ann. Alle flyr rundt med en haug av spells som blir omtrent instant casta, store våpen med crystallbuff som dreper meg på 2 slag med 50 vitality.

Møtte nettop en som var helt hvit og "blurry" som bare løp rundt , skadet meg 0 dmg i løpet av hele kampen og slo meg uten våpen. Jeg fikk "Duel lost" uten å dø etter 5min. Hva faen er det?

Lenke til kommentar

Kjørte på med en deilig depraved dame nå. Må si de første fiendene frem til the last giant er helt forferdelige. 1 estus flask og life gems om de dropper..

Leser meg opp på Hexes nå. Må jeg levle opp både int og faith for at det skal bli noe ut av det?

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Må si jeg blir j****ig frustrert av å møte mages i PvP. De er jo så overpowered som det går ann. Alle flyr rundt med en haug av spells som blir omtrent instant casta, store våpen med crystallbuff som dreper meg på 2 slag med 50 vitality.

Møtte nettop en som var helt hvit og "blurry" som bare løp rundt , skadet meg 0 dmg i løpet av hele kampen og slo meg uten våpen. Jeg fikk "Duel lost" uten å dø etter 5min. Hva faen er det?

De fins en hex spell som gjør magi ubrukelig :wee:

er mange som løper rundt med svake våpen som har forskjellige status effekter som feks petrified, poison osv. å da kan man dø uten å ta skade fra selve våpenet bare de får inn nokk slag slik att den måleren går til topps

Kjørte på med en deilig depraved dame nå. Må si de første fiendene frem til the last giant er helt forferdelige. 1 estus flask og life gems om de dropper..

Leser meg opp på Hexes nå. Må jeg levle opp både int og faith for at det skal bli noe ut av det?

yupp du trenger 20+ faith og 30+ int for de brukbare

Haha episk kamp, tipper han som invada føler seg lite lur etter den kampen:http://www.twitch.tv/qik1/c/3992185

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Leffi78, det var ingen målere eller noe som helst, han jeg duellerte mot løp bare rundt og unngikk å bli skadet. Så bare tapte jeg uten at noen tok noe særlig skade.

Angående den kampen der, så ser du hvor dårlig våpen som har et vertikalt treffpunkt i stedet for horisontalt kan være. Massivt dårlig av invaderen :p.

Lenke til kommentar

Leffi78, det var ingen målere eller noe som helst, han jeg duellerte mot løp bare rundt og unngikk å bli skadet. Så bare tapte jeg uten at noen tok noe særlig skade.

Angående den kampen der, så ser du hvor dårlig våpen som har et vertikalt treffpunkt i stedet for horisontalt kan være. Massivt dårlig av invaderen :p.

høres ut som du kanskje møtte en hacker, er en del av de i spillet på både ps3 og xb360...

og se litt av filmene til qik1 så ser du hvorfor han somregel vinner, tror han nå holder på med en ny caracter med kun å bruke whip for å runde hele spillet, det du såg ett klipp av var bow only.....

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Hehe, jeg skadet han 50dmg pr hit med +3 short sword. I tilegg til at han gjorde meg guardbroken nesten hele tiden etter å ha blokkert 2 angrep. Fikk liksom aldri noen åpning for å angripe han, kunne gi han noen slag i ryggen her og der.

Som "caster" bør jeg slenge noe særlig med poeng i STR/DEX/Adaptablilty? Eller er det bare STR/END/INT/FAITH som gjelder?

Det er vel så og si umulig å gå 100% caster i PvE?

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...