st2016 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Jeg hadde personlig mye bedre erfaring med PvP utenfor Cathedral of blue med cracked red eye orb mens på arena til blood brotherhood lagget det mer. (kan ha vært tilfeldig). Men jeg syntes det er lettere å treffe riktig her enn i ds1, selvom det er noen latency problemer. Om noen er intr i å spille litt PvP duels så send meg PM . Edit: Kjørte nettop "sparring" i blue sentinels og brukte spiders silk +4 som våpen ( S som stat på Dex og shield piercing på R2) . Hadde pen latency mot alle jeg møtte og vant 3 av 3. (tapte omtrent alle i brotherhood i går med blacksteel katana +10 til sammenligning). Litt merkelig at man må ha token of fidelity for å duelle som blue sentinell når man kan duelle fritt i brotherhood. Blue eye orb får jeg instant cancel på når jeg prøver å invade, er det ingen syndere ute å går? En av grunnene til dette, kan vaere at Brotherhood of Blood f.eks, trenger du 1000 kills for rank 3 og når du dør får du -1 killpoint. Blue Sentinels bruker du Cracked blue eye, ringen som lar deg bli summoned, eller sparring statuene i kjelleren i Cathedral. Forskjellen her, er at du ikke mister noen killpoints om du dør som blue phantom. Så for å få rank 3 i brotherhood of blood må jeg ha 500 kills PLUSS i statistikken min? Jeg ligger vel på -10 på brotherhood jeg da. Summons på sentinells er jo veldig skjeldne også :\ Endret 1. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Er øyeblikk ferdig med New Game+ Skal spille det opp igjen flere ganger Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen av dere som har noen tips på Royal Rat Authority? Grisevrient beist az. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Drep de små først. Lever du enda, så prøv å kom deg under bikkja/rotta. Angrepsmønsteret er veldig enkelt og burde ikke by på mye problemer. Unngå å bruke våpen som spyd som har lite treffpunkt da beina er det du treffer mest Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen av dere som har noen tips på Royal Rat Authority? Grisevrient beist az. Spilte du DS1, kan du tenke deg Sif. Samme angrep så vidt jeg kunne se før den døde. Minus sverdet så klart. Jeg hadde personlig mye bedre erfaring med PvP utenfor Cathedral of blue med cracked red eye orb mens på arena til blood brotherhood lagget det mer. (kan ha vært tilfeldig). Men jeg syntes det er lettere å treffe riktig her enn i ds1, selvom det er noen latency problemer. Om noen er intr i å spille litt PvP duels så send meg PM . Edit: Kjørte nettop "sparring" i blue sentinels og brukte spiders silk +4 som våpen ( S som stat på Dex og shield piercing på R2) . Hadde pen latency mot alle jeg møtte og vant 3 av 3. (tapte omtrent alle i brotherhood i går med blacksteel katana +10 til sammenligning). Litt merkelig at man må ha token of fidelity for å duelle som blue sentinell når man kan duelle fritt i brotherhood. Blue eye orb får jeg instant cancel på når jeg prøver å invade, er det ingen syndere ute å går? En av grunnene til dette, kan vaere at Brotherhood of Blood f.eks, trenger du 1000 kills for rank 3 og når du dør får du -1 killpoint. Blue Sentinels bruker du Cracked blue eye, ringen som lar deg bli summoned, eller sparring statuene i kjelleren i Cathedral. Forskjellen her, er at du ikke mister noen killpoints om du dør som blue phantom. Så for å få rank 3 i brotherhood of blood må jeg ha 500 kills PLUSS i statistikken min? Jeg ligger vel på -10 på brotherhood jeg da. Summons på sentinells er jo veldig skjeldne også :\ Det er ihvertfall det jeg har lest og hørt. Er mulig det ikke stemmer, men det finner jeg ut om 278 kills. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen av dere som har noen tips på Royal Rat Authority? Grisevrient beist az. stå midt under bossen å bruk alt du har av pyro, som feks firestorm evt viss du bruker chaos storm så tar det maks 2 bruk Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen av dere som har noen tips på Royal Rat Authority? Grisevrient beist az. Spilte du DS1, kan du tenke deg Sif. Samme angrep så vidt jeg kunne se før den døde. Minus sverdet så klart. Jeg hadde personlig mye bedre erfaring med PvP utenfor Cathedral of blue med cracked red eye orb mens på arena til blood brotherhood lagget det mer. (kan ha vært tilfeldig). Men jeg syntes det er lettere å treffe riktig her enn i ds1, selvom det er noen latency problemer. Om noen er intr i å spille litt PvP duels så send meg PM . Edit: Kjørte nettop "sparring" i blue sentinels og brukte spiders silk +4 som våpen ( S som stat på Dex og shield piercing på R2) . Hadde pen latency mot alle jeg møtte og vant 3 av 3. (tapte omtrent alle i brotherhood i går med blacksteel katana +10 til sammenligning). Litt merkelig at man må ha token of fidelity for å duelle som blue sentinell når man kan duelle fritt i brotherhood. Blue eye orb får jeg instant cancel på når jeg prøver å invade, er det ingen syndere ute å går? En av grunnene til dette, kan vaere at Brotherhood of Blood f.eks, trenger du 1000 kills for rank 3 og når du dør får du -1 killpoint. Blue Sentinels bruker du Cracked blue eye, ringen som lar deg bli summoned, eller sparring statuene i kjelleren i Cathedral. Forskjellen her, er at du ikke mister noen killpoints om du dør som blue phantom. Så for å få rank 3 i brotherhood of blood må jeg ha 500 kills PLUSS i statistikken min? Jeg ligger vel på -10 på brotherhood jeg da. Summons på sentinells er jo veldig skjeldne også :\ Det er ihvertfall det jeg har lest og hørt. Er mulig det ikke stemmer, men det finner jeg ut om 278 kills. Hvor ser du den infoen ? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvor ser du den infoen ? På Dark Souls 2 wikien Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Må si jeg blir j****ig frustrert av å møte mages i PvP. De er jo så overpowered som det går ann. Alle flyr rundt med en haug av spells som blir omtrent instant casta, store våpen med crystallbuff som dreper meg på 2 slag med 50 vitality. Møtte nettop en som var helt hvit og "blurry" som bare løp rundt , skadet meg 0 dmg i løpet av hele kampen og slo meg uten våpen. Jeg fikk "Duel lost" uten å dø etter 5min. Hva faen er det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Du kan bruke rustninger med høy Magic Resist og skjold som kan turnere magiske angrep. Personlig så pleier jeg bare å tvinge dem til nærkamp og knuse dem med Lightning Zweihander +10 og litt Pyromancy. Endret 1. april 2014 av Totenkopf Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Får se om jeg får teken på det.. Syntes iallefall det er svært frustrerende. Mulig jeg starter en selv og prøver meg på Hex, i stedet for å kjøre på NG+ Endret 1. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 If you can't beat'em, join'em Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Kjørte på med en deilig depraved dame nå. Må si de første fiendene frem til the last giant er helt forferdelige. 1 estus flask og life gems om de dropper.. Leser meg opp på Hexes nå. Må jeg levle opp både int og faith for at det skal bli noe ut av det? Endret 1. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Må si jeg blir j****ig frustrert av å møte mages i PvP. De er jo så overpowered som det går ann. Alle flyr rundt med en haug av spells som blir omtrent instant casta, store våpen med crystallbuff som dreper meg på 2 slag med 50 vitality. Møtte nettop en som var helt hvit og "blurry" som bare løp rundt , skadet meg 0 dmg i løpet av hele kampen og slo meg uten våpen. Jeg fikk "Duel lost" uten å dø etter 5min. Hva faen er det? De fins en hex spell som gjør magi ubrukelig er mange som løper rundt med svake våpen som har forskjellige status effekter som feks petrified, poison osv. å da kan man dø uten å ta skade fra selve våpenet bare de får inn nokk slag slik att den måleren går til topps Kjørte på med en deilig depraved dame nå. Må si de første fiendene frem til the last giant er helt forferdelige. 1 estus flask og life gems om de dropper.. Leser meg opp på Hexes nå. Må jeg levle opp både int og faith for at det skal bli noe ut av det? yupp du trenger 20+ faith og 30+ int for de brukbare Haha episk kamp, tipper han som invada føler seg lite lur etter den kampen:http://www.twitch.tv/qik1/c/3992185 Endret 2. april 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Leffi78, det var ingen målere eller noe som helst, han jeg duellerte mot løp bare rundt og unngikk å bli skadet. Så bare tapte jeg uten at noen tok noe særlig skade. Angående den kampen der, så ser du hvor dårlig våpen som har et vertikalt treffpunkt i stedet for horisontalt kan være. Massivt dårlig av invaderen . Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Leffi78, det var ingen målere eller noe som helst, han jeg duellerte mot løp bare rundt og unngikk å bli skadet. Så bare tapte jeg uten at noen tok noe særlig skade. Angående den kampen der, så ser du hvor dårlig våpen som har et vertikalt treffpunkt i stedet for horisontalt kan være. Massivt dårlig av invaderen . høres ut som du kanskje møtte en hacker, er en del av de i spillet på både ps3 og xb360... og se litt av filmene til qik1 så ser du hvorfor han somregel vinner, tror han nå holder på med en ny caracter med kun å bruke whip for å runde hele spillet, det du såg ett klipp av var bow only..... Endret 2. april 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Snakker om whip, møtte en type med 2 spotted whips som gir posion dmg. Var ikke et hyggelig møte i en av mine første pvp dueller.. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Bare jeg som har store problemer med the pursuer solo? Mtp level og gear så er han jo helt umulig uten hjelp hvor en fyrer av armbrøstene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg hadde ikke store problemer med han, men jeg drepte Dragonrider og Old Dragonslayer først, så jeg hadde litt bedre gear. Brukte en +5 Falchion og sveiset han ned på 3 forsøk uten hjelp fra ballista eller co-op/phantoms. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hehe, jeg skadet han 50dmg pr hit med +3 short sword. I tilegg til at han gjorde meg guardbroken nesten hele tiden etter å ha blokkert 2 angrep. Fikk liksom aldri noen åpning for å angripe han, kunne gi han noen slag i ryggen her og der. Som "caster" bør jeg slenge noe særlig med poeng i STR/DEX/Adaptablilty? Eller er det bare STR/END/INT/FAITH som gjelder? Det er vel så og si umulig å gå 100% caster i PvE? Endret 3. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå