Bruker-104685 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvilken level er dere ? Jeg tenker jo på PVP etter første playthrough. i DS1 var PvP levelen ca 125. Vil annta at det kommer til å være nærmere 200 i ds2? Jeg er level 163 så går nok høyere opp siden jeg er godt igang Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Da var jeg i mål med første gjennomspilling, endte på soul level 165. Står over new game+, prøver meg heller på en ny klasse, blir trollmann denne gangen. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Noen som har kjørt spillet med dual wield, er det noe vits i dette? I ds1 var jo det helt ubrukelig Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Vurderer det samme etter første playthrough med sword and board. Enten wizard eller pyromann Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Noen som har kjørt spillet med dual wield, er det noe vits i dette? I ds1 var jo det helt ubrukelig De har visstnok et power stance du kan bruke til dual wield så mulig det er mer viable i ds2. http://www.reddit.com/r/DarkSouls2/comments/20n0jj/whats_the_power_stance_and_how_do_you_use_it/ Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Har fyrt opp to Primordial bonfires (Lost Sinner og The Duke's Dear Freja), og befinner meg nå i Earthen Peak. Er rundt SL 80. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Noen som vet hva den store dronningmauren eller hva det nå er i The Gutter er for noe? Fikk ikke gjort noe med den så drepte den, mulig det var veldig dumt, men fant altså ikke ut hva den gjorde. Ellers så lurer jeg på hva man kan gjøre med de statuene som står rundt om kring? Fant en i nærheten av Majula inne i noen ruiner, hvor statuen blokkerer en spake man skal kunne dra i, og en annen statue fant jeg som blokkerte døra inn til en bonfire. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Noen som vet hva den store dronningmauren eller hva det nå er i The Gutter er for noe? Fikk ikke gjort noe med den så drepte den, mulig det var veldig dumt, men fant altså ikke ut hva den gjorde. Ellers så lurer jeg på hva man kan gjøre med de statuene som står rundt om kring? Fant en i nærheten av Majula inne i noen ruiner, hvor statuen blokkerer en spake man skal kunne dra i, og en annen statue fant jeg som blokkerte døra inn til en bonfire. Du kan finne et item som heter Fragrant Branch of Yore, som du kan bruke for å 'av-statuere' disse stakkars folkene som er steinet. (Høhø) Vær dog oppmerksom på at det kan være vanskelig å komme over disse kvistene du kan bruke, så velg de som er bra for progress først. Han du fant foran et bonfire f.eks, kan du bytte inn boss-souls og en liten mengde normal soul-currency for et våpen og/eller spells. Den som står foran den spaken du kan dra i er en pyromancy-trainer, så om du driver med den slags, kan det være greit å få løs ho og. Du har dog en pyromancy-trainer til, men han selger ikke spells så vidt jeg kan se. Pyromancy-spells vel og merke. Endret 25. mars 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvis du bruker en på hun som står foran spaken låser du for øvrig opp nye områder. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Takk for svar! Hjalp hun med spaken og fikk utforsket innover der, men måtte gi opp i det tåkete området med de usynlige typene, det ble litt for meget! Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Er godt inn i ng+ nå. er ikke like lett å levle mye lenger. har nå begynt å skaffe meg en del poeng på INT for å prøve no spells. Endret 25. mars 2014 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Må si at siste bossen i Iron fort(? siste primal bonfira jeg hadde igjen)) var latterlig lett. Lightning spear x14 så var det gjort. Tok 0 dmg i løpet av første forsøk. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Iron Keep, men ja. Ganske enkelt. Klart, det ble et par deaths der og etter et par dårlige rolls. Tenker ikke over det lille hølet med lava midt på plattformen. : p Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Kom imål selv igår. Er level 179 og har brent Bonfire Ascetics overalt. Nå er jeg godt inni New Game+ og nå begynner moroa med tanke på hvor vanskelig jeg har gjort det for meg selv Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Eksakt hva er poenget med Bonfire Ascetics? Jeg har en, respawner også bossen om du bruker dette? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Alt respawner. Vet ikke om det er tilfellet med kister og, men alt som ligger på corpses kommer også tilbake. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Argh, rar bug på gang. Kverket Ruin Sentinels, men fikk ingen sjel. Er magiker og, så det betyr at jeg går glipp av en viktig scroll. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Huff, du kan jo bruke bonfire ascetics som nevnt over her når du får tilgang på det..Må si spillet absolutt møter til forventningene og virker som en god blanding av både demons og dark souls. Men jeg må si at det har vært litt for mange bosser jeg tar på første forsøk. Jeg tok nettopp glass looking knight på første uten å være under 50%. (dex,faith build) Noen som kan gi meg et varseltegn jeg bør se etter så jeg vet når jeg avslutter spillet? Har lyst til å utforske så mye som mulig før jeg runder av første omgang. Evt navn på siste boss. Endret 26. mars 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Huff, du kan jo bruke bonfire ascetics som nevnt over her når du får tilgang på det.. Må si spillet absolutt møter til forventningene og virker som en god blanding av både demons og dark souls. Men jeg må si at det har vært litt for mange bosser jeg tar på første forsøk. Jeg tok nettopp glass looking knight på første uten å være under 50%. (dex,faith build) Noen som kan gi meg et varseltegn jeg bør se etter så jeg vet når jeg avslutter spillet? Har lyst til å utforske så mye som mulig før jeg runder av første omgang. Evt navn på siste boss. Du kan fortsette å utforske etter du har drept siste boss. Du bare spawner i Majula igjen etter rulleteksten så velger du selv når du vil begynne NG+ Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Klasser har ikke lite å si i Souls-spillene, men hvilken klasse valgte dere? Valgte Cleric denne gangen, og begynner å nærme meg slutten av spillet nå, og ønsker å starte en ny karakter så jeg kan veksle mellom NG og NG+ med hhv. ny og gammel bruker. Og av en eller annen grunn har jeg nærmest bestemt meg for å spille som Explorer, selv om det er langt fra den mest effektive figuren i starten. Men jeg føler liksom at det bare er den riktige klassen å spille som ved neste gjennomspilling - mest av rollespillårsaker (jeg lager en slags forhistorie for meg selv om figuren min osv.). Og bruker noen av dere hexes, og isåfall; er det verdt å bruke så mange levler på både faith og int? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå