Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Ser jeg har mye å glede meg til. Jeg kommer nok til å utforske så mye som mulig før jeg fullfører spillet..

 

Har fremdeles ikke hatt muligheten til å bruke cracked red eye orb, gjør jeg noe galt? Er også med i way of blue, fikk ikke noe særlig med hjelp når jeg ble invadet av en NPC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jeg har mye å glede meg til. Jeg kommer nok til å utforske så mye som mulig før jeg fullfører spillet..

 

Har fremdeles ikke hatt muligheten til å bruke cracked red eye orb, gjør jeg noe galt? Er også med i way of blue, fikk ikke noe særlig med hjelp når jeg ble invadet av en NPC.

way of the blue hjelper bare når du er blue phantom, og invadert blir man enten eller i spillet, vet ikke hvorfor du ikke får bruke cracked red eye, har du sjekka om du er online?

Lenke til kommentar

Ok, da skal jeg sjekke opp det. Trodde way of blue var interaktivt. At jeg bare hadde ringen equippa. Har ikke lest meg så mye opp på det. Er online da jeg har farmet en god del souls ved å hjelpe folk med lost sinner..

 

 

Jeg antar at jeg må være i "human" form for å invade slik som ds1? :)

 

 

edit: angående adaptability, verdt å legge inn en del poeng? Jeg er veldig glad i å være bevegelig i ds :).

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Skjønner dere hvordan humaniseringen fungerer nå? Jeg blir sånn av og til menneske igjen etter å ha drevet med coop, men som oftest ikke, og de gangene det skjer har jeg like ofte blitt drept som å faktisk hjulpet dem med å ta en boss.

 

Forøvrig, akk, det er fortsatt trist å trille utfor kanten med 60 000 sjeler. :\

Lenke til kommentar

Skjønner dere hvordan humaniseringen fungerer nå? Jeg blir sånn av og til menneske igjen etter å ha drevet med coop, men som oftest ikke, og de gangene det skjer har jeg like ofte blitt drept som å faktisk hjulpet dem med å ta en boss.

 

Forøvrig, akk, det er fortsatt trist å trille utfor kanten med 60 000 sjeler. :\

 

Det at du noen ganger kommer tilbake som human etter coop er visstnok en bug. Leste en tråd om det på reddit blant annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, da skal jeg sjekke opp det. Trodde way of blue var interaktivt. At jeg bare hadde ringen equippa. Har ikke lest meg så mye opp på det. Er online da jeg har farmet en god del souls ved å hjelpe folk med lost sinner..

 

 

Jeg antar at jeg må være i "human" form for å invade slik som ds1? :)

 

 

edit: angående adaptability, verdt å legge inn en del poeng? Jeg er veldig glad i å være bevegelig i ds :).

Adaptability virker å være en bra stat å pumpe poeng i når du ikke har så mye annet du trenger.

 

Jeg kjører en STR-build med klubbe nå, og dytter masse poeng i ADP for beveglighet og raskhet, for meg virker det som det funker i hvert fall.

Lenke til kommentar

Hørte det skulle være en av de beste bossfightene i spillet, er du enig?

 

 

Hater fremdeles trynet til den forbanna stygge the rotten. Til og med veien til foggaten er pain in the ass. Gidder ikke å kaste bort effigy på å prøve med full hp engang. Var nede i 10% en gang, men klarte å dø som vanlig. Stygge retarden vrir meg opp som en klut med gjevne mellomrom :(

Lenke til kommentar

Adaptability og endurance henger sammen når det gjelder din poise. Har du 15 adaptability og 10 endurance, vil du se at din karakters naturlige poise vil stige for hver gang du levler endurance, frem til level 15. Hvis du så går fra 15 til 20 i endurance vil ikke det virke inn på poise før du da går fra 15-20 med adaptability senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva pokker gjør jeg etter jeg har fått alle fire old souls? Oo

Sitter litt fast kan man si.

 

 

Shaded Woods -> Ruined Fork Road bonfire, og så må du finne veien til Shrine of Winter

 

 

Det har jeg allerede gjort.

 

Tatt Double Dragonrider eller hva de nå enn het, og er på bonfire etter de. Løpt litt forskjellig her, men ser ikke ut til å finne helt ut hva jeg skal videre.

 

Lenke til kommentar

 

 

Hva pokker gjør jeg etter jeg har fått alle fire old souls? Oo

Sitter litt fast kan man si.

 

 

Shaded Woods -> Ruined Fork Road bonfire, og så må du finne veien til Shrine of Winter

 

 

Det har jeg allerede gjort.

 

Tatt Double Dragonrider eller hva de nå enn het, og er på bonfire etter de. Løpt litt forskjellig her, men ser ikke ut til å finne helt ut hva jeg skal videre.

 

 

 

Har du funnet nøkkelen til The King's Passage? I så fall, løp ned trappen som er ved bonfire, det er en låst dør i samme rom som heisen

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en bonfire i nærheten av edderkopp bossen? Må jo løpe en halv mil hver gang. Er 1 låst dør i "kirka" rett før jeg kommer inn til spindelvevet.

 

 

Føler jeg nesten har litt for mange veier å gå etter jeg kom inn til pharos :o


edit: må si jeg irriterer meg litt over editen de har gjort på basilisk. Fy fader så dum den ser ut, og er enda mer irriterende enn før.

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...