Bytex Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Litt vanskelig å kalle noe "årets spill" eller "det beste *souls" før man har prøvd det selv Folk har begynt å poste walkthroughs på youtube allerede. Endret 12. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg er overbevist om at jeg vil like spillet. At jeg ikke tror det blir like vanskelig som forgjengerne var ikke ment som kritikk, men analyse. Jeg er blant dem som mener Souls godt kan ha vanskelighetsgrader, slik at flere kan oppleve noen av de beste spillene som er laget til denne generasjonen i tillegg til at de som vil ha det vanskeligst mulig kan starte med en høyere vanskelighetsgrad enn de gjør i dag. Vinn-vinn for alle. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tror jeg må sette curfew på meg selv på denne tråden, så jeg unngår spoilers frem til 25. april. sayanora Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Da er spillet sendt. Ligger i postkassen i morgen! Woop! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Min Collectors Edition er på vei til meg. Sende samboer vekk i helga. Vil ikke ha noen forstyrrelser..... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Collector's Edition er et must have på denne tittelen. Min er på vei fra gamezone.no! Burer meg inne i mange uker fremover når jeg skal spille Dark Souls 2! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kastet inn håndkledet og bestilte PS3-utgaven, så den ble sendt i dag. Får sende ut eremittvarsel til helga. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som har handlet toeren på PC? Eller skal? Får det billig på G2A. Er litt spent på om min Envy vil dra det greit. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg kjøper nok PC-versjonen også etterhvert, men tror jeg drøyer en stund. 23 euro var forsåvidt ikke ille, men finner sikkert samme pris et eller annet sted utpå våren engang også. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har fått spillet og spilt i en time nå, virker som solide saker så langt. Onlinedelen er ikke tilgjengelig ennå, men de skrur forhåpentligvis på serverene ved midnatt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ditto, fant det i postkassa klokka tolv. Kjekt med hjemmekontor, men blir vel enten kveldsarbeid eller en lang fredag da. Virker lovende så langt, men vanskeligere enn jeg hadde trodd, siden jeg startet som den nye wanderer-ekvivalenten. Var så vant til å gjemme meg bak skjoldet, som jeg nå altså ikke starter med, at ting ikke gikk så bra. Fikk endelig plukket opp en buckler, så tror jeg holder fast på den til jeg føler jeg er moden nok til å teste dual wielding igjen. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Sånn, da er det imorra! Noen som vil prøve coop på den siste kjempen? Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har spilt det ca 25 timer siden tirsdag. Må si at jeg hygger meg mer med dette enn jeg gjorde med de to andre Souls spillene etter like lang spilletid. Vet ikke om dette er fordi jeg er bedre til å spille dem nå, eller om DS2 faktisk er mye bedre. Er noen ting jeg ikke liker, fks. hvor mye man blir staggered når man blir truffet! Tror kanskje jeg er en plass mellom 60-70 prosent gjennom spillet nå (om jeg ser på hvor mange av de forskjellige "hovedsoulsene" jeg skal skaffe) og koser meg ennå skikkelig mye, selv om jeg av og til har lyst å ødelegge kontrolleren! Synes spillet ser sikkelig bra ut også og har ikke lagt merke til dårlig fram rate selv. Spilte Dark Souls på PC, og jeg synes ikke DS2 på PS3 ser veldig mye dårligere ut, faktisk tvert om ofte. Dette kan ha mye å gjøre med design og hvordan kunstrettning spillet har tatt. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Er et par timer inn i DS2 på 360 nå, og det virker knallbra. Hadde egentlig tenkt til å vente på pc-versjonen, den er forhåndsbestilt, men jeg klarte ikke vente i frykt for spoilers. Så langt virker verdenen veldig interessant, og det er noen åpenbare koblinger til DS1. Usikker på om jeg synes det er lettere eller vanskeligere enda, men enkelt er det ihvertfall ikke. edit: Er noen ting jeg ikke liker, fks. hvor mye man blir staggered når man blir truffet! Hele staggered-systemet har visst blitt endret litt på mtp hvordan en forhindrer det. Poise har en egen stat som må levles opp(ADP?), det holder ikke kun med godt skjold lenger. Hvor mye det faktisk har å si vet jeg ikke. Synes spillet ser sikkelig bra ut også og har ikke lagt merke til dårlig fram rate selv. Spilte Dark Souls på PC, og jeg synes ikke DS2 på PS3 ser veldig mye dårligere ut, faktisk tvert om ofte. Dette kan ha mye å gjøre med design og hvordan kunstrettning spillet har tatt. Jeg har også lagt merke til dette. Lurer på om det kan ha noe med at From påstår de har ledet designet av spillet på PC-versjonen, og ut ifra hva jeg kan forstå er det langt lettere å 'porte' fra Pc til 360 og visa versa. Om det skulle stemme gleder jeg meg veldig til Pcrelease! Endret 14. mars 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Du bør definitivt investere noen poeng i Adaptability og gjerne bruke ringen som gir mer Poise. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jepp, har gjort begge tingene. Går for gigantisk våpen og skjold, og det har gått veldig bra hittil. Det største problemet hadde jeg i starten, siden det tok ganske lang tid før jeg fikk et skjold med 100% block.Bruker Halbert +10 med 470 dmg og en Black Knight Ultra Greatsword +2 ned 453 dmg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det kan virke som om utstyrer i kister blir ødelagt om en slår i stykker kista. Stemmer det, eller har jeg bare vært veldig uheldig med de siste kistene jeg har funnet? Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvordan setter jeg items i arrow slots, eller hva man nå enn kaller det, pil tast opp og ned, liksom... Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Du kan ha to typer piler samtidig, og du bruker R1 for å skyte med den ene typer, og R2 for den andre - om det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå