Kverulantus Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du trenger ikke føle. Serien hører hjemme på PS3 og jeg synes det var teit at xbox og PC brukere fikk mulighet til å spille det. Refererer da selvsagt til Demon's Souls som var PS3 exclusive. Ja kjempetrist og leit at flere får spille et spill og ikke kun de som har en viss konsoll. Du mener sånn som med en haug andre spill, eh? ;p Synes ikke det argumentet har noe for seg. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du trenger ikke føle. Serien hører hjemme på PS3 og jeg synes det var teit at xbox og PC brukere fikk mulighet til å spille det. Refererer da selvsagt til Demon's Souls som var PS3 exclusive. Ja kjempetrist og leit at flere får spille et spill og ikke kun de som har en viss konsoll. Du mener sånn som med en haug andre spill, eh? ;p Synes ikke det argumentet har noe for seg. Det har heller ikke ditt argument om at det er "teit" at mennesker som eier en annen konsoll enn deg ikke skal få spille et godt spill. Hva var poenget ditt? Synes du ikke at folk skal få nyte gode spill uansett hva slags maskin de har? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Finnes enkelte raringer som tror eksklusiver er noe positivt for forbrukere. 2 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å tåle at noen synes serien hører hjemme på PS. I det minste kan dere trøste dere med at det ble gitt ut til de to andre og. ;p Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg for min del er for at spill skal komme på flest mulig platformer slik at så mange som mulig kan få spille perlene som blir laget, fremfor å være en som ikke unner andre goder kun fordi de har 'feil konsoll'. 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Finnes enkelte raringer som tror eksklusiver er noe positivt for forbrukere. Eksklusiver for min del er det som validerer flere konsollkjøp i mitt hjem. Kjøper ikke konsoller for tjenester m.m. Slik har det alltid vært og det vil alltid være slik hos meg ihvertfall. Demon's Souls var det spillet som gjorde at Dark Souls kom til liv og det kom til flere plattformer, så bare negativt er det ikke at spill er eksklusive for så gå multiplattform, med en ny serie. Endret 28. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å tåle at noen synes serien hører hjemme på PS. I det minste kan dere trøste dere med at det ble gitt ut til de to andre og. ;p Det er vel mest av alt vanskelig å forstå det. Hvorfor er det problematisk at flest mulig få tilgang på spillene? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har aldri forstått det der jeg heller. Hvorfor er det så "bra" at et spill bare er tilgjengelig på EN konsoll? Spillet blir jo ikke noe bedre fordet. 1 Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 For de som er interessert i PC-versjonen, så er siste nytt at den kommer 25. april. http://www.siliconera.com/2014/02/28/dark-souls-ii-coming-pc-steam-april-25/ "Dark Souls II for PC will have four times higher graphic resolution and will run at 60 frames per second, says Bandai Namco. From Software has been working on adapting the controls for mouse and keyboard players." Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 25. april? Rett før jeg blir grinete az. To uker går an, men seks er å dytte det. Blir kanskje PS3 likevel da, og PC på dampsalg senere. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg syns faktisk ikke det var så ille. De vil nok rette opp inntrykket etter DkS 1 til PC, og da vil de sikkert ta seg ekstra god tid for å forbedre alt de kan. Når det er nevnt, så skal jo jeg ha DkS II til PS3, så kanskje derfor jeg ikke tar det så tungt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Da er det vel avkreftet en gang for alle. Det er ingen Demon's Soul 2 under utvikling sier Atlus http://www.ign.com/articles/2014/02/28/atlus-demons-souls-2-100-not-happening Endret 1. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg spilte Dark Souls mye rett etter release, men har aldri fullført det... har nesten litt dårlig samvittighet nå. Men skal prøve å fullføre det før Dark Souls 2 blir lansert. Jeg tror jeg skal ha det på PC, hvilken platform velger dere? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Her blir det Xbox i første omgang, deretter PS3 (antagelig når prisen har gått ned litt.) Årsaken til at jeg gjør det slik er enkelt og greit fordi jeg kommer til å spille det mye, mye mer sammen med "Xbox-kompisen" min, en "PS3-kompisen" min. I tillegg har jeg alltid sett på Xboxen som min hovedkonsoll. PS3 ble kjøpt inn for noen få eksklusive spill, slik som Demon's Souls, MGS4, og Little Big Planet 1/2. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Her blir det Xbox i første omgang, deretter PS3 (antagelig når prisen har gått ned litt.) Årsaken til at jeg gjør det slik er enkelt og greit fordi jeg kommer til å spille det mye, mye mer sammen med "Xbox-kompisen" min, en "PS3-kompisen" min. I tillegg har jeg alltid sett på Xboxen som min hovedkonsoll. PS3 ble kjøpt inn for noen få eksklusive spill, slik som Demon's Souls, MGS4, og Little Big Planet 1/2. Meg er det omvendt, om jeg har lov til å si det da. Blir på PS3 først, så går jeg til PC utgaven ved senere anledning. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Jeg spiller for tiden gjennom Demons Souls og elsker det. Spilte Dark Souls på Xbox for jeg liker xbox-kontrolleren mye bedre. Har derfor også bestillt DaS 2 til Xbox. Hadde DaS 2 kommet til current gen så ville valge blitt vanskeligere. Liker PS4-kontrolleren veldig godt Har ingen venner som spiller Souls-spillene så sånn sett kan jeg velge hvilken plattform som helst. Endret 3. mars 2014 av johnviggo Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Finnes enkelte raringer som tror eksklusiver er noe positivt for forbrukere. Eksklusiver for min del er det som validerer flere konsollkjøp i mitt hjem. Kjøper ikke konsoller for tjenester m.m. Slik har det alltid vært og det vil alltid være slik hos meg ihvertfall. Demon's Souls var det spillet som gjorde at Dark Souls kom til liv og det kom til flere plattformer, så bare negativt er det ikke at spill er eksklusive for så gå multiplattform, med en ny serie. lurer på hvor mange de selger pga av den modell-pene dama der. Og hun hørtes jo ut som hun kunne en del om DS2. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hun "pene modelldama" er fast ansatt i IGN gjennom flere år nå. Hun gjør en daglig gaming news-spalte, er på alle conventions og gjør reportasjer med spillutviklere og intervjuer. Så hun har nok en god del mere peiling enn de fleste av oss 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Rundt 25 april sier dere? Kunne nesten ikke være en verre lanseringsdato for min del, rett før innlevering av eksamener og rett før eksamenshelvete i mai.jaja, blir en del dark souls 2 i juni da Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Bare 5-3 og 1-4 igjen av Demons Souls nå. Ser ut til at jeg rekker det før Dark Souls 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå