Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

 

Du trenger ikke føle.

Serien hører hjemme på PS3 og jeg synes det var teit at xbox og PC brukere fikk mulighet til å spille det.

Refererer da selvsagt til Demon's Souls som var PS3 exclusive.

Ja kjempetrist og leit at flere får spille et spill og ikke kun de som har en viss konsoll.

 

Du mener sånn som med en haug andre spill, eh? ;p

Synes ikke det argumentet har noe for seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Du trenger ikke føle.

Serien hører hjemme på PS3 og jeg synes det var teit at xbox og PC brukere fikk mulighet til å spille det.

Refererer da selvsagt til Demon's Souls som var PS3 exclusive.

Ja kjempetrist og leit at flere får spille et spill og ikke kun de som har en viss konsoll.

 

Du mener sånn som med en haug andre spill, eh? ;p

Synes ikke det argumentet har noe for seg.

 

Det har heller ikke ditt argument om at det er "teit" at mennesker som eier en annen konsoll enn deg ikke skal få spille et godt spill.

 

Hva var poenget ditt? Synes du ikke at folk skal få nyte gode spill uansett hva slags maskin de har?

Lenke til kommentar

Finnes enkelte raringer som tror eksklusiver er noe positivt for forbrukere.

 

Eksklusiver for min del er det som validerer flere konsollkjøp i mitt hjem. Kjøper ikke konsoller for tjenester m.m. Slik har det alltid vært og det vil alltid være slik hos meg ihvertfall.

Demon's Souls var det spillet som gjorde at Dark Souls kom til liv og det kom til flere plattformer, så bare negativt er det ikke at spill er eksklusive for så gå multiplattform, med en ny serie.

 

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å tåle at noen synes serien hører hjemme på PS.

I det minste kan dere trøste dere med at det ble gitt ut til de to andre og. ;p

 

Det er vel mest av alt vanskelig å forstå det. Hvorfor er det problematisk at flest mulig få tilgang på spillene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For de som er interessert i PC-versjonen, så er siste nytt at den kommer 25. april.

 

http://www.siliconera.com/2014/02/28/dark-souls-ii-coming-pc-steam-april-25/

 

"Dark Souls II for PC will have four times higher graphic resolution and will run at 60 frames per second, says Bandai Namco. From Software has been working on adapting the controls for mouse and keyboard players."

Lenke til kommentar

Her blir det Xbox i første omgang, deretter PS3 (antagelig når prisen har gått ned litt.) Årsaken til at jeg gjør det slik er enkelt og greit fordi jeg kommer til å spille det mye, mye mer sammen med "Xbox-kompisen" min, en "PS3-kompisen" min. I tillegg har jeg alltid sett på Xboxen som min hovedkonsoll. PS3 ble kjøpt inn for noen få eksklusive spill, slik som Demon's Souls, MGS4, og Little Big Planet 1/2.

Lenke til kommentar

Her blir det Xbox i første omgang, deretter PS3 (antagelig når prisen har gått ned litt.) Årsaken til at jeg gjør det slik er enkelt og greit fordi jeg kommer til å spille det mye, mye mer sammen med "Xbox-kompisen" min, en "PS3-kompisen" min. I tillegg har jeg alltid sett på Xboxen som min hovedkonsoll. PS3 ble kjøpt inn for noen få eksklusive spill, slik som Demon's Souls, MGS4, og Little Big Planet 1/2.

Meg er det omvendt, om jeg har lov til å si det da. Blir på PS3 først, så går jeg til PC utgaven ved senere anledning. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller for tiden gjennom Demons Souls og elsker det. :D

 

Spilte Dark Souls på Xbox for jeg liker xbox-kontrolleren mye bedre. Har derfor også bestillt DaS 2 til Xbox.

 

Hadde DaS 2 kommet til current gen så ville valge blitt vanskeligere. Liker PS4-kontrolleren veldig godt :)

 

Har ingen venner som spiller Souls-spillene så sånn sett kan jeg velge hvilken plattform som helst.

Endret av johnviggo
Lenke til kommentar

 

Finnes enkelte raringer som tror eksklusiver er noe positivt for forbrukere.

 

Eksklusiver for min del er det som validerer flere konsollkjøp i mitt hjem. Kjøper ikke konsoller for tjenester m.m. Slik har det alltid vært og det vil alltid være slik hos meg ihvertfall.

Demon's Souls var det spillet som gjorde at Dark Souls kom til liv og det kom til flere plattformer, så bare negativt er det ikke at spill er eksklusive for så gå multiplattform, med en ny serie.

 

 

 

 

lurer på hvor mange de selger pga av den modell-pene dama der.

 

Og hun hørtes jo ut som hun kunne en del om DS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...