Bytex Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Nå har jeg ikke spilt dette spillet på nesten et år, så akkurat hva jeg "gjør" husker jeg ikke lengre..blir nok lenge til. Eller aldri. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Nå har jeg ikke spilt dette spillet på nesten et år, så akkurat hva jeg "gjør" husker jeg ikke lengre..blir nok lenge til. Eller aldri. Om du har tenkt å spille det bør du nok skynde deg, om jeg husker korrekt avvikles game for windows til sommeren en gang. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Nå har jeg ikke spilt dette spillet på nesten et år, så akkurat hva jeg "gjør" husker jeg ikke lengre..blir nok lenge til. Eller aldri. Om du har tenkt å spille det bør du nok skynde deg, om jeg husker korrekt avvikles game for windows til sommeren en gang. Tenker nok Namco Bandai migrerer til Steamworks. Spillet er for populært til å bare kutte støtten på den måten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er det det? Har ikke "alle" spilt gjennom det 3-4 ganger og har lvl 400 characters? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Slike karakterer vil du uansett ikke kunne møte på. Forskjellen i level er vel maks 10 levler og 10%. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er det det? Har ikke "alle" spilt gjennom det 3-4 ganger og har lvl 400 characters? Spilte igjennom 6 ganger på PS3. Nå skal jeg fullføre det 2 ganger til PC før jeg mister alle Games For Windows Live spillene jeg har. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er det det? Har ikke "alle" spilt gjennom det 3-4 ganger og har lvl 400 characters? Jeg har spilt gjennom det gjentatte ganger, men aldri gått lenger enn New Game++, og det var kun for å få Platinum. Synes rollespill er mest interessante i starten, stort sett, så lager heller en ny karakter. 1 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Slike karakterer vil du uansett ikke kunne møte på. Forskjellen i level er vel maks 10 levler og 10%. Folk i Darkblade covenant kan invadere folk langt under sitt eget level, så dette gjelder ikke for dem. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det var jeg ikke klar over. Men det er uansett ikke noe problem, ettersom man bare må la være å synde. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Herregud som jeg gleder til Dark Souls 2 nå. Begynner å få gåsehud, bare tanken på hvilke bosser, verdener, spells, våpener m.m som skal møte meg og mange andre sjeler. Praise the sun! 3 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gleder meg også. Husker godt første gang jeg plukket opp Demon's Soul uten at jeg egentlig viste noe særlig om spillet, og fikk total bakoversveis. Det er sånne spillopplevelser som gjør en konsoll investering verdt det. Dark Souls fulgte opp og nå ser jeg fram til et nytt mareritt :-) 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Får vel plukke opp Dark Souls igjen når jeg leser det dere skriver her Lenke til kommentar
Qtippsen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Har plukket opp dette spillet selv og håper på å komme meg igjennom det før 2'ern kommer ut. Bare akkurat kommet meg inn i Sen's fortress da så enda mye igjen, men fy som jeg koser/ergrer meg . Aldri før, i noen spill, fått sånn en skrekkblandet fryd som det det var å vandre rundt i Blighttown Endret 25. februar 2014 av Qtippsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Blir vel neppe..De gjorde en så elendig jobb med pc-porten at jeg kan ikke tenke meg de forsøker igjen. Spillet ble jo ikke spillbart før en modder fant ut av .ini filene og fikk gjort om masse ting. Og så ble DSFix obligatorisk nedlasting omtrent for alle pc-spillere. Endret 27. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det har da vært annonsert til PC helt fra starten av, så jeg tviler på at de dropper det nå. Men de tar seg vel tid. Har ikke PS3-en her, så jeg venter på PC-utgaven, selv om jeg føler at serien hører hjemme på PS med en skikkelig PS-kontroller. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du trenger ikke føle. Serien hører hjemme på PS3 og jeg synes det var teit at xbox og PC brukere fikk mulighet til å spille det. Refererer da selvsagt til Demon's Souls som var PS3 exclusive. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 ja dritteit at spillet solgte mer, slik at vi fikk DS2 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du trenger ikke føle. Serien hører hjemme på PS3 og jeg synes det var teit at xbox og PC brukere fikk mulighet til å spille det. Refererer da selvsagt til Demon's Souls som var PS3 exclusive. Ja kjempetrist og leit at flere får spille et spill og ikke kun de som har en viss konsoll. 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Om det hadde kommet en ny versjon av Dark Souls 2 til Xbox One og PS4 hadde jeg kjøpt den også, fordi er man Souls fan så er man Souls fan. Dem har bygget enginen dem bruker i Dark Souls 2 og hatt nye hardware i bakhodet, ifølge dem som står bak enginen bak Dark Souls 2. Håper dette selger nok så det vil komme Dark Souls 3 til PS4, Xbox One og PC. Souls serien må leve. Jeg trenger denne serien hele tiden. Go beyond death in Dark Souls 2! Endret 28. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå