Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Etter å ha hatt en ganske lang pause fra Dark Souls, føltes det sykt digg å spille det litt igjen i går. Startet på nytt med en Warrior, og fikk opp nivåene så jeg kan bruke en Zweihander. Nå skal jeg løpe gjennom spillet og slakte alle som prøver seg neste lørdag. Da melder jeg at jeg sitter inne hele dagen og prøver å runde det i ett strekk. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hva var deres høyeste lvl på en karakter i Dark Souls?

Min er bare SL 387. Hadde ene gangen 55mill souls før jeg brukte dem opp. Gleder meg til 2eren kommer! Håper dem toner ned backstabs. Eneste negative jeg finner i Dark Souls

Se denne, kanskje du lærer noe. Fant tidlig ut hvordan deale med backstabbers, så har ikke hatt det problemet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-bADjwPxuf0

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Har hatt en lang tids pause fra Dark Souls ettersom jeg hatet Blighttown, og masse andre ting bl.a lag på xbox og slikt. Så kjøpte jeg det igjen på pc, og gamet fram til blighttown. Igår fikk jeg skikkelig lysten til å spille igjen, og nå er jeg ved Ornstein & Smough. Ja jeg har dødd noen ganger, men jeg går jo uten skjold med Greatsword da. Håper å få klubba ned tjukken idag.

Lenke til kommentar

Jeg kan fint slå motstandere som bruker backstabs, men det er ikke poenget. Greia er at de ikke burde vært der i det hele tatt. Det er eksepsjonelt irriterende når motstandere plutselig fyker en meter sidelengs, som dratt av en magnet, og så dreper deg med ett slag, siden er så urealistisk at man knapt kan forutse det med mindre man har brukt masse tid på PVP.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Se denne, kanskje du lærer noe. Fant tidlig ut hvordan deale med backstabbers, så har ikke hatt det problemet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-bADjwPxuf0

 

Er jo i new game 4+, har drept hundrevis i PvP.

Mange av dem har brukt backstabs ja, men hele greia det ser så teit ut.

På min skjerm så kan dem backstabbe foran tryne mitt, slik lagstab.

Ingen her svart på spørsmålet enda hehe. Er level SL 389 nå.

 

Gikk mye bedre igår, faktisk ingen som backstabbet på 25 PvP kamper og det er ny rekord hos meg.

Husk å backstabbe en tanker som jeg er meget enkelt. Kan ikke bytte spillestil bare pga backstabbere.

Har jo også 198 humanity, 41 Twin Humanity og 72 humanity i hjørnet samt måtte bruke opp 30 humanity for å få en trophy igår. Trenger ikke lære noen teknikker av andre da

Jeg elsker kamper der personen går ikke kun for backstabbs, dem kampene er underholdnende. Sverd, økser og skjold vs sverd, økser og skjold.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

 

Er jo i new game 4+, har drept hundrevis i PvP.

Mange av dem har brukt backstabs ja, men hele greia det ser så teit ut.

På min skjerm så kan dem backstabbe foran tryne mitt, slik lagstab.

Ingen her svart på spørsmålet enda hehe. Er level SL 389 nå.

 

Gikk mye bedre igår, faktisk ingen som backstabbet på 25 PvP kamper og det er ny rekord hos meg.

Husk å backstabbe en tanker som jeg er meget enkelt. Kan ikke bytte spillestil bare pga backstabbere.

Har jo også 198 humanity, 41 Twin Humanity og 72 humanity i hjørnet samt måtte bruke opp 30 humanity for å få en trophy igår. Trenger ikke lære noen teknikker av andre da

Jeg elsker kamper der personen går ikke kun for backstabbs, dem kampene er underholdnende. Sverd, økser og skjold vs sverd, økser og skjold.

Morsomste jeg veit er å ta backstabbere. Er level 421.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...